Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika (CROSBI ID 56728)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.). Baja: Eötvös József Főiskola, 2015. str. 56-65

Podaci o odgovornosti

Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna

hrvatski

Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika

Zanimalo nas je kako učitelji razredne nastave pristupaju usvajanju hrvatskoga jezika: utječe li jezična kompetencija učenika na planiranje nastave, usvaja li se jezik kroz komunikaciju, kojim se metodama usvajanja jezika služe te kakav je njihov osobni doživljaj vlasitog rada kao i razmišljanja o društvenom kontekstu problema. Ispitanici su bili učitelji Međimurske županije koji rade u razredima s učenicima kojima je hrvatski nematerinski jezik. Na temelju dobivenih rezultata kritički se propituju mjere predložene za rješavanje postojećeg stanja. Raspravlja se o mogućnostima mijenjanja stanja u kontekstu definiranja nove paradigme u interpretaciji navedene problematike.

hrvatski kao strani/nematerinski jezik, Romi, strategije poučavanja.

nije evidentirano

engleski

Contribution to teaching Croatian as the non- native language

nije evidentirano

Croatian as a foreign/non-native language, Roma, teaching strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

56-65.

objavljeno

Podaci o knjizi

Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013.

Toth Sandor, Attila

Baja: Eötvös József Főiskola

2015.

978 615 5429 17 0

Povezanost rada

Filologija