Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika (CROSBI ID 56728)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
hrvatski
Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika
Zanimalo nas je kako učitelji razredne nastave pristupaju usvajanju hrvatskoga jezika: utječe li jezična kompetencija učenika na planiranje nastave, usvaja li se jezik kroz komunikaciju, kojim se metodama usvajanja jezika služe te kakav je njihov osobni doživljaj vlasitog rada kao i razmišljanja o društvenom kontekstu problema. Ispitanici su bili učitelji Međimurske županije koji rade u razredima s učenicima kojima je hrvatski nematerinski jezik. Na temelju dobivenih rezultata kritički se propituju mjere predložene za rješavanje postojećeg stanja. Raspravlja se o mogućnostima mijenjanja stanja u kontekstu definiranja nove paradigme u interpretaciji navedene problematike.
hrvatski kao strani/nematerinski jezik, Romi, strategije poučavanja.
nije evidentirano
engleski
Contribution to teaching Croatian as the non- native language
nije evidentirano
Croatian as a foreign/non-native language, Roma, teaching strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
56-65.
objavljeno
Podaci o knjizi
Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013.
Toth Sandor, Attila
Baja: Eötvös József Főiskola
2015.
978 615 5429 17 0