Stavovi učitelja o realizaciji nastave pomoću informacijska i komunikacijske tehnologije (CROSBI ID 405617)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mladenovski, Antonela
Suzana Tomaš
hrvatski
Stavovi učitelja o realizaciji nastave pomoću informacijska i komunikacijske tehnologije
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na cjelokupni život i na rad čovječanstva je očit te svakim danom postaje sve veći. Stoga, neminovno je da IKT postane sastavni dio odgojno-obrazovnog procesa. U svezi s tim, provedeno je anketno istraživanje na uzorku od 101 učitelja razredne nastavne na području Republike Hrvatske. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove učitelja razredne nastave o primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnome procesu. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji imaju pozitivan stav i pozitivna iskustva o uvođenju IKT-a u nastavu i škole općenito. Također, uočen je i pozitivan stav prema dodatnoj edukaciji o primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije koja omogućava bogatiji i kreativniji nastavni proces.
informacijska i komunikacijska tehnologija; obrazovanje nastavnika; opremljenost učionica i škola; informacijsko-komunikacijske kompetencije
nije evidentirano
engleski
Teacher's attitudes about information and communications technology on the implementation of teaching
nije evidentirano
information and communication technologies; teacher education; level of equipment in classrooms and schools; information and communication competenci
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
05.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split