Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oblikovanje bajke u sustavu e-učenja (CROSBI ID 405618)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurišić, Marina Oblikovanje bajke u sustavu e-učenja / Suzana Tomaš (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Jurišić, Marina

Suzana Tomaš

hrvatski

Oblikovanje bajke u sustavu e-učenja

Obrazovanje je u 21. stoljeću gotovo nezamislivo bez primjene informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT, eng. Information and Communications Tehnology) koja nudi širok spektar alata koji mogu ostvariti nove mogućnosti u učionici te poboljšati proces stjecanja znanja, vještina i sposobnosti. Današnja djeca se rađaju kao digitalni urođenici koji koriste alate digitalnog doba i zahtijevaju promjene i drugačiji način učenja. Ako im pružimo promjene u odgojno-obrazovnom procesu koje su u skladu s njihovim vremenom, oni će postati samostalniji, aktivniji, fleksibilniji, dinamičniji, snalažljiviji, kreativniji te spremniji za samoobrazovanje i cjeloživotno učenje. Razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije u vezi s pedagogijskim teorijama učenja omogućuje nastanak e-učenja. E-učenje se implementira u sustavima e-učenja, a dobro oblikovan i primijenjen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Stoga, u ovom diplomskom radu opisan je proces oblikovanja nastavnih sadržaja Bajke u sustavu e-učenja Moodle i aplikaciji Libar. Bajka Crvenkapica oblikovana je prema modelu Analysis Design Develop Implement Evaluate (ADDIE) unutar definiranih faza. Osim toga s učenicima prvog i drugog razreda osnovne škole implementirani su oblikovani nastavni sadržaji u sustavu Moodle.

e-učenje; sustav Moodle; aplikacija Libar; bajke

nije evidentirano

engleski

Instructional Design fairy tales in the e-learning system

nije evidentirano

e-learning; Moodle; Libar; fairy tales

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

05.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija