Oblikovanje bajke u sustavu e-učenja (CROSBI ID 405618)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurišić, Marina
Suzana Tomaš
hrvatski
Oblikovanje bajke u sustavu e-učenja
Obrazovanje je u 21. stoljeću gotovo nezamislivo bez primjene informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT, eng. Information and Communications Tehnology) koja nudi širok spektar alata koji mogu ostvariti nove mogućnosti u učionici te poboljšati proces stjecanja znanja, vještina i sposobnosti. Današnja djeca se rađaju kao digitalni urođenici koji koriste alate digitalnog doba i zahtijevaju promjene i drugačiji način učenja. Ako im pružimo promjene u odgojno-obrazovnom procesu koje su u skladu s njihovim vremenom, oni će postati samostalniji, aktivniji, fleksibilniji, dinamičniji, snalažljiviji, kreativniji te spremniji za samoobrazovanje i cjeloživotno učenje. Razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije u vezi s pedagogijskim teorijama učenja omogućuje nastanak e-učenja. E-učenje se implementira u sustavima e-učenja, a dobro oblikovan i primijenjen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Stoga, u ovom diplomskom radu opisan je proces oblikovanja nastavnih sadržaja Bajke u sustavu e-učenja Moodle i aplikaciji Libar. Bajka Crvenkapica oblikovana je prema modelu Analysis Design Develop Implement Evaluate (ADDIE) unutar definiranih faza. Osim toga s učenicima prvog i drugog razreda osnovne škole implementirani su oblikovani nastavni sadržaji u sustavu Moodle.
e-učenje; sustav Moodle; aplikacija Libar; bajke
nije evidentirano
engleski
Instructional Design fairy tales in the e-learning system
nije evidentirano
e-learning; Moodle; Libar; fairy tales
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
05.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split