Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja (CROSBI ID 405626)

Ocjenski rad | diplomski rad

Škare, Ivana Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja / Tomaš, Suzana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Škare, Ivana

Tomaš, Suzana

hrvatski

Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja

ICT (eng. Information and Communicarions Tehnology), odnosno Informacijska i komunikacijska tehnologija sastavni je dio modernog društva. Iz tog razloga ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa kroz sustave e-učenja. Jedan od tih sustava je sustav Moodle kao sustav za izradu i održavanje online nastave, odnosno sustav za upravljanje učenjem. Uz sustave e-učenja imamo i razne programe koji se mogu koristiti u nastavi. Jedan od njih je program Samsung School koji korisnicima pruža fleksibilno okruženje za učenje, poput „pametne“ učionice. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela, teorijski i empirijski. Teorijski dio opisuje tradicionalnu nastavu, sustav Moodle i programa Samsung School. Također je detaljno prikazano oblikovanje nastave na sva tri načina. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u trećem razredu osnovne škole. Rezultati istraživanja su pokazali da učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike pomoću sustava Moodle i programa Samsung School više doprinosi stjecanju znanja nego učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike na tradicionalan način. Time su potvrđene obje postavljene hipoteze.

tradicionalna nastava; suvremena nastava; Moodle; Samsung School

nije evidentirano

engleski

The effectiveness of learning teaching contents of Informatics in the third grade of primary school in the e-learning system

nije evidentirano

traditional teaching; modern teaching; Moodle; Samsung School

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

11.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija