Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja (CROSBI ID 405626)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škare, Ivana
Tomaš, Suzana
hrvatski
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja
ICT (eng. Information and Communicarions Tehnology), odnosno Informacijska i komunikacijska tehnologija sastavni je dio modernog društva. Iz tog razloga ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa kroz sustave e-učenja. Jedan od tih sustava je sustav Moodle kao sustav za izradu i održavanje online nastave, odnosno sustav za upravljanje učenjem. Uz sustave e-učenja imamo i razne programe koji se mogu koristiti u nastavi. Jedan od njih je program Samsung School koji korisnicima pruža fleksibilno okruženje za učenje, poput „pametne“ učionice. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela, teorijski i empirijski. Teorijski dio opisuje tradicionalnu nastavu, sustav Moodle i programa Samsung School. Također je detaljno prikazano oblikovanje nastave na sva tri načina. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u trećem razredu osnovne škole. Rezultati istraživanja su pokazali da učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike pomoću sustava Moodle i programa Samsung School više doprinosi stjecanju znanja nego učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike na tradicionalan način. Time su potvrđene obje postavljene hipoteze.
tradicionalna nastava; suvremena nastava; Moodle; Samsung School
nije evidentirano
engleski
The effectiveness of learning teaching contents of Informatics in the third grade of primary school in the e-learning system
nije evidentirano
traditional teaching; modern teaching; Moodle; Samsung School
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
11.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split