Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja budućih učitelja o domaćoj zadaći u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 405911)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vinko, Tamara Mišljenja budućih učitelja o domaćoj zadaći u primarnom obrazovanju / Matijević, Milan (mentor); Topolovčan, Tomislav (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Vinko, Tamara

Matijević, Milan

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Mišljenja budućih učitelja o domaćoj zadaći u primarnom obrazovanju

S obzirom na školu i sredinu u kojoj poučavaju učitelji imaju različita mišljenja o potrebi domaće zadaće. Većina učitelja u svijetu još uvijek učenicima zadaje domaće zadaće, no neki uviđaju suvišnost i nedostatke istih i polako ih ukidaju. Zbog aktualne dileme o potrebi domaće zadaće, nastala je želja za ispitivanjem mišljenja i stavova budućih učitelja o tom pitanju. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u stavovima o domaćoj zadaći kod budućih učitelja s obzirom na spol, godinu studija i prebivalište. U provedenom istraživanju sudjelovalo je 146 studenata Učiteljskog fakulteta u Čakovcu koji su ispunjavali anonimni upitnik. Rezultati pokazuju da i ženski i muški budući učitelji, bez obzira na prebivalište, smatraju da domaću zadaću ne treba ukinuti jer je u većini slučajeva korisna, ali da je učenici rade pod prisilom. S obzirom na studijsku godinu budućih učitelja, pokazalo se da budući učitelji 2., 3., 4. i 5. studijske godine smatraju da je domaća zadaća uglavnom korisna, ali da se ona ipak radi pod prisilom. Razilaženje u mišljenju dolazi kod pitanja ukidanja domaće zadaće, gdje budući učitelji 2., 3. i 4. studijske godine smatraju da treba zadržati domaću zadaću, za razliku od budućih učitelja 5. studijske godine koji su neodlučni treba li je zadržati ili ukinuti. U rezultatima je vidljivo da se budući učitelji viših studijskih godina sve manje slažu da treba zadržati domaću zadaću. Reformom kurikuluma te nastavnog plana i programa, kao i poboljšanjem financijskih uvjeta u školstvu, učitelji bi s učenicima stigli više napraviti za vrijeme nastave. Preporuča se da učitelji učenicima ostave na izbor žele li i koliko će domaće zadaće pisati izvan škole.

domaća zadaća; osnovna škola; učenici

nije evidentirano

engleski

Opinions of Pre-Service Teachers on Homework in Primary Education

nije evidentirano

elementary school; homework; pre-service teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

15.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija