Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske (CROSBI ID 79442)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Meler, Marcel Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske // Hrvatska gospodarska revija, 45 (1996), 2; 213-216-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske

Nakon proglašenja neovisnosti 1990. godine Republika Hrvatska krenula je putem cjelovitog gospodarskog preustroja. To se ponajprije očituje u pretvorbi društvenog u privatno vlasništvo i razvoju tržišno organiziranog gospodarstva. U tom pravcu čine se i nastojanja da se u cijelosti uspostavi integralno tržište kao cjelokupnost tržišta roba, kapitala i rada. Slobodno poduzetništvo i privatno vlasništvo temeljne su pretpostavke cjelokupnog gospodarskoga preustroja. Agresija na Republiku Hrvatsku 1991. godine usporila je ove procese no nije ih zaustavila. Iako se člankom ne želi dati političku intonaciju, već opisati funkcioniranje marketinga u uvjetima rata i poraća, potrebito je istaknuti da Vlada Republike Hrvatske u uvjetima agresije nije uvela ratno gospodarstvo, čime bi se uvelo centralizirano dirigiranje gospodarstvom bez gotovo ikakvog djelovanja tržišta, a što se pokazalo potpuno ispravnom odlukom. Naravno, pri takvoj odluci bilo je neophodno utvrditi gospodarske prioritete koji su prvenstveno bili u funkciji savladavanja posljedica ratnih nedaća.

Hrvatska; marketing; poraće

nije evidentirano

engleski

Marketing in post-war conditions: an exapmle of the Republic of Croatia

nije evidentirano

Croatia; marketing; postwar

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45 (2)

1996.

213-216-x

objavljeno

1330-9145

Povezanost rada

Ekonomija