Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske (CROSBI ID 79442)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske
Nakon proglašenja neovisnosti 1990. godine Republika Hrvatska krenula je putem cjelovitog gospodarskog preustroja. To se ponajprije očituje u pretvorbi društvenog u privatno vlasništvo i razvoju tržišno organiziranog gospodarstva. U tom pravcu čine se i nastojanja da se u cijelosti uspostavi integralno tržište kao cjelokupnost tržišta roba, kapitala i rada. Slobodno poduzetništvo i privatno vlasništvo temeljne su pretpostavke cjelokupnog gospodarskoga preustroja. Agresija na Republiku Hrvatsku 1991. godine usporila je ove procese no nije ih zaustavila. Iako se člankom ne želi dati političku intonaciju, već opisati funkcioniranje marketinga u uvjetima rata i poraća, potrebito je istaknuti da Vlada Republike Hrvatske u uvjetima agresije nije uvela ratno gospodarstvo, čime bi se uvelo centralizirano dirigiranje gospodarstvom bez gotovo ikakvog djelovanja tržišta, a što se pokazalo potpuno ispravnom odlukom. Naravno, pri takvoj odluci bilo je neophodno utvrditi gospodarske prioritete koji su prvenstveno bili u funkciji savladavanja posljedica ratnih nedaća.
Hrvatska; marketing; poraće
nije evidentirano
engleski
Marketing in post-war conditions: an exapmle of the Republic of Croatia
nije evidentirano
Croatia; marketing; postwar
nije evidentirano