Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse (CROSBI ID 14226)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pažur, Monika ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Buković, Nikola ; Travar, Mirela
Pažur, Monika
hrvatski
Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse
Empirijsko istraživanje o provedbi građanskog odgoja i obrazovanje realizirano je u sklopu projekta „Praćenje provedbe građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu“. U ovom se izvještaju prikazuju rezultati desk analize relevantne dokumentacije, kvalitativne analize mišljenja i stavova predstavnika javnog i civilnog sektora te kvantitativne analize mišljenja i stavova učenika i nastavnika iz 40 škola u kojima se tijekom školske godine 2014.-15. građanski odgoj i obrazovanje provodio kao zaseban izborni predmet ili međupredmetno. Na temelju rezultata istraživanja izrađene su preporuke za unaprjeđenje politike i prakse građanskog odgoja i obrazovanja upućene najvažnijim dionicima odgoja i obrazovanja. Projekt je provodila Mreža mladih Hrvatske u suradnji s Istraživačko-obrazovnim centrom za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, uz tehničku potporu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja i financijsku potporu Fondacije za otvoreno društvo (OSF). Cilj projekta bio je ispitati mišljenja i stavove ključnih dionika odgoja i obrazovanja o kontekstu i rezultatima provedbe građanskog odgoja i obrazovanja, kako bi se utvrdilo koji kontekstualni čimbenci olakšavaju, a koji otežavaju uvođenje građanskog odgoja u škole i njegovu kvalitetnu provedbu.
izvještaj u sjeni ; Ministarstvo znanosti ; obrazovanja i sporta ; Agencija za odgoj i obrazovanje ; demokratska školska kultura
nije evidentirano
engleski
Reconstruction of the civic education in Croatia: concept, institutions and praxis
nije evidentirano
shadow report ; Ministry of science ; education and sports ; Croatian Education and Teacher Training Agency ; democratic school culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Mreža mladih Hrvatske
2016.
978-953-7805-27-2
140
objavljeno