Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse (CROSBI ID 14226)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Pažur, Monika ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Buković, Nikola ; Travar, Mirela Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse. Zagreb: Mreža mladih Hrvatske, 2016

Podaci o odgovornosti

Pažur, Monika ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Buković, Nikola ; Travar, Mirela

Pažur, Monika

hrvatski

Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse

Empirijsko istraživanje o provedbi građanskog odgoja i obrazovanje realizirano je u sklopu projekta „Praćenje provedbe građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu“. U ovom se izvještaju prikazuju rezultati desk analize relevantne dokumentacije, kvalitativne analize mišljenja i stavova predstavnika javnog i civilnog sektora te kvantitativne analize mišljenja i stavova učenika i nastavnika iz 40 škola u kojima se tijekom školske godine 2014.-15. građanski odgoj i obrazovanje provodio kao zaseban izborni predmet ili međupredmetno. Na temelju rezultata istraživanja izrađene su preporuke za unaprjeđenje politike i prakse građanskog odgoja i obrazovanja upućene najvažnijim dionicima odgoja i obrazovanja. Projekt je provodila Mreža mladih Hrvatske u suradnji s Istraživačko-obrazovnim centrom za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, uz tehničku potporu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja i financijsku potporu Fondacije za otvoreno društvo (OSF). Cilj projekta bio je ispitati mišljenja i stavove ključnih dionika odgoja i obrazovanja o kontekstu i rezultatima provedbe građanskog odgoja i obrazovanja, kako bi se utvrdilo koji kontekstualni čimbenci olakšavaju, a koji otežavaju uvođenje građanskog odgoja u škole i njegovu kvalitetnu provedbu.

izvještaj u sjeni ; Ministarstvo znanosti ; obrazovanja i sporta ; Agencija za odgoj i obrazovanje ; demokratska školska kultura

nije evidentirano

engleski

Reconstruction of the civic education in Croatia: concept, institutions and praxis

nije evidentirano

shadow report ; Ministry of science ; education and sports ; Croatian Education and Teacher Training Agency ; democratic school culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Mreža mladih Hrvatske

2016.

978-953-7805-27-2

140

objavljeno

Povezanost rada

Politologija, Pedagogija