Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga roditelja djece s teškoćama u razvoju u inkluzivnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 639528)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Gvozdanović Debeljak, Aleksandra ; Maček, Nataša Uloga roditelja djece s teškoćama u razvoju u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina ; Nikolić, Milena (ur.). 2016. str. 51-60

Podaci o odgovornosti

Gvozdanović Debeljak, Aleksandra ; Maček, Nataša

hrvatski

Uloga roditelja djece s teškoćama u razvoju u inkluzivnom odgoju i obrazovanju

Za uspješno uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovan odgojno-obrazovni sustav neophodna je aktivna uloga obitelji, kako u zastupanju prava svoje djece u odgoju i obrazovanju tako i u suradnji s odgojno- obrazovnim ustanovama. Roditeljska uključenost u obrazovanje i školske aktivnosti važna je za napredak djece, posebno djece s teškoćama u razvoju. Uključivanje roditelja u obrazovanje djece događa se kroz 1) kontakt između roditelja i učitelja kako bi se olakšalo praćenje napretka djece u školi i kod pisanja domaće zadaće, 2) sudjelovanje roditelja u školskim aktivnostima i 3) izravna uključenost roditelja s njihovom djecom u obiteljskom domu kako bi se pružila intelektualna stimulaciju i postigao veći akademski uspjeh. Zbog prethodno navedenog, cilj rada je prikazati funkcioniranje školskog sustava inkluzivnog odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvoju te ulogu roditelja u navedenom sustavu. Očekivanja roditelja u inkluzivnom obrazovanju su mnogostruka i složena. Roditelj je primarni odgajatelj i najveći autoritet u životu djeteta te je iskorištavanje takvog potencijala posebno važno u promicanju partnerstva i suradnje nastavnika, roditelja, učenika i škole.

djeca s teškoćama u razvoju ; roditelji djece s teškoćama u razvoju ; inkluzivan odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Role of parents of the children with disabilities in the inclusive educational process

nije evidentirano

children with disabilities ; parents of children with disabilities ; inclusive educational process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-60.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vantić-Tanjić, Medina ; Nikolić, Milena

Tuzla:

1986-9886

Podaci o skupu

VII Međunarodna naučno – stručna konferencija „Unapređenje kvalite života djece i mladih“

ostalo

24.06.2016-26.06.2016

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija