Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Perception and experience of test-anxiety within student population (CROSBI ID 406487)

Ocjenski rad | diplomski rad

Antonija Čibarić Perception and experience of test-anxiety within student population / Lebedina Manzoni, Marija (mentor); Novak, Miranda (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Antonija Čibarić

Lebedina Manzoni, Marija

Novak, Miranda

engleski

Perception and experience of test-anxiety within student population

Rad je usmjeren na ispitivanje ispitne anksioznosti kod studenata u svrhu dobivanja smjernica koje će pomoći u planiranju programa prevencije ispitne anksioznosti. Provedeno istraživanje bilo je dio studentskog projekta na izbornom kolegiju Preventivne kampanje na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu. U istraživanju je sudjelovalo 88 studenata oba spola koji studiraju na Sveučilištu i Veleučilištima na području Zagreba i njegove bliže okolice. Kao instrument procjene korišten je Upitnik ispitne anksioznosti koji se sastoji od dvije subskale: zabrinutost i emocionalnost. U obradi podataka izračunat je ukupan intenzitet doživljavanja ispitne anksioznosti među studentima s naglaskom na visoku razinu doživljavanja ispitne anksioznosti, te su se uspoređivale razlike između muških i ženskih ispitanika te razlike s obzirom na dob ispitanika. Rezultati pokazuju da 22.72% ispitanika iskazuju visoku ispitnu anksioznost, te da 30% studenata iskazuje iznadprosječnu zabrinutost, dok je 34.1% sudionika izrazilo iznadprosječne rezultate na subskali emocionalnosti. Razlike u doživljavanju ispitne anksioznosti s obzirom na dob i spol upućuju na zaključak kako muški i ženski ispitanici pokazuju podjednake razine ukupne ispitne anksioznosti, kao i podjednake rezultate na subskali zabrinutosti. No, na subskali emocionalnosti utvrđeno je da studentice puno češće izražavaju visoku emocionalnost od studenata. Rezultati vezani uz dob ispitanika ukazuju da nema razlike u ukupnom doživljavanju ispitne anksioznosti, kao niti na subskalama zabrinutosti i emocionalnosti.

test anxiety; emotionality; worry; students; prevention

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

18.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija