Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi (CROSBI ID 406494)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lidija Dražić
Josipa Mihić
Miranda Novak
hrvatski
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi
Temeljni cilj ovog rada je stjecanje uvida u razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi, eventualne spolne i dobne razlike u razvijenosti socijalno-emocionalnih kompetencija, te u odnos između iskazanih odgovora ispitanika o vlastitim osjećajima te ponašanjima. U tu svrhu primijenjen je novorazvijeni instrument procjene socijalno-emocionalnih kompetencija djece „KDO – Kako se dijete osjeća?“ (eng. „How One Feels -HOF“, Kimber, 2015). Upitnik je bio primijenjen tijekom 2015. godine u dva prva i dva druga razreda osnovne škole u gradu Zagrebu (N=84) u okviru međunarodnog projekta „EAP_SEL – European Assessment Protocol for Children's SEL skills“ (nositelj projekta: Sveučilište u Perugi, Italija, suradnik projekta: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu). Sukladno očekivanjima, rezultati istraživanja su pokazali da djevojčice, u odnosu na dječake, i starija djeca, u odnosu na mlađu, iskazuju višu razinu socijalno-emocionalnih kompetencija. Također, potvrđena je i posljednja hipoteza što znači da je utvrđena pozitivna korelacija između iskazanih odgovora o osjećajima te o ponašanjima djeteta vezanih uz specifičnu situaciju.
socijalno-emocionalne kompetencije; socijalno-emocionalno učenje; procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece; instrument procjene
nije evidentirano
engleski
Assesment of social and emotional competences of early school-age children
nije evidentirano
social-emotional competence; social-emotional learning; assessment of social and emotional competence of children; instrument evaluation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
28.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb