Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama (CROSBI ID 231708)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mirošević, Ivančica ; Koceić-Bilan, Nikola ; Jurko, Josipa
hrvatski
Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama
U nastavnim programima za matematiku u srednjim školama i gimnazijama, krivuljama drugog reda uglavnom se pristupa analitički, preko algebarske jednadžbe tih krivulja, iz čega se onda izvode i njihova svojstva, a mi smo stajališta da se i s pomoću čisto geometrijskog pristupa ove krivulje sasvim lijepo mogu upoznati, i da se na taj način mogu učenicima pokazati neka važna svojstva koja se iz analitičkog pristupa ne vide, npr. njihovo optičko svojstvo refleksije. Time ne želimo umanjiti značaj analitičkog pristupa, već samo ukazati na neke druge pristupe, te ih objediniti u "širu priču" o krivuljama drugoga reda.
čunjosječnice
nije evidentirano
engleski
Various approaches to conic sections in education
nije evidentirano
conic sections
nije evidentirano