Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tko zapravo pobjeđuje? - priručnik za provođenje programa prevencije kockanja mladih (CROSBI ID 14261)

Urednička knjiga | priručnik

Tko zapravo pobjeđuje? - priručnik za provođenje programa prevencije kockanja mladih / Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Dodig Hundrić, Dora (ur.) Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016

Podaci o odgovornosti

Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Dodig Hundrić, Dora

hrvatski

Tko zapravo pobjeđuje? - priručnik za provođenje programa prevencije kockanja mladih

Priručnik za provođenje programa prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?" dio je ishoda projekta "Kockanje mladih u Hrvatskoj" koji se od 2010. godine provodi na Edukacijsko- rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Priručnik je namijenjen nastavnicima i stručnim suradnicima škola koji, po završenoj edukaciji, program primjenjuju s učenicima. Sastoji se od dva dijela. Prvu cjelinu čini 7 teorijskih poglavlja: (1) Teorijsko i empirijsko utemeljenje programa prevencije kockanja mladih u Hrvatskoj, (2) Kockanje kao društvena pojava, (3) Prevalencija i štetne psihosocijalne posljedice kockanja mladih, (4) Matematika kockanja i obilježja igara na sreću, (5) Matematika sportskog klađenja, (6) Kognitivne distorzije povezane s kockanjem, te (7) Uvažavanje načela učinkovitosti u programu prevencije kockanja mladih "Tko zapravo pobjeđuje?". Drugi dio priručnika sadrži detaljan i praktičan opis 9 cjelina/radionica preventivnog programa.

kockanje mladih ; problematično kockanje ; prevencija ; preventivni program

nije evidentirano

engleski

Who really wins? - handbook for youth gambling prevention program

nije evidentirano

youth gambling ; problem gambling ; prevention ; prevention program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2016.

978-953-6418-81-7

175

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija, Socijalne djelatnosti