Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Freemium“ poslovni model u nakladništvu. Novo oblikovanje za potrebe čitatelja digitalnog doba (CROSBI ID 231798)

Prilog u časopisu | stručni rad

Despot, Ivona ; Ljevak Lebeda, Ivana ; Tomašević, Nives „Freemium“ poslovni model u nakladništvu. Novo oblikovanje za potrebe čitatelja digitalnog doba // Libellarium, 8 (2015), 1; 81-89. doi: 10.15291/libellarium.v8i1.216

Podaci o odgovornosti

Despot, Ivona ; Ljevak Lebeda, Ivana ; Tomašević, Nives

engleski

„Freemium“ poslovni model u nakladništvu. Novo oblikovanje za potrebe čitatelja digitalnog doba

In a digital environment, the traditional roles of authors and publishers change. The shift of power from authors, publishers and/or content to the platform affects the development of new business models, and shaping the content in the digital environment becomes a major challenge for publishers. The subscription models of the content sale have long been present in other media industries. Editing, design and marketing are the key features that a publisher develops and adapts to changes. The traditional skills of publishers are no longer sufficient. Instead, a continued integration of innovative solutions is needed. The aim of this paper is to explore how the emergence of subscription models influences the development of new publishing products which bring together the author and the publisher in a joint effort to reach a larger number of readers.

besplatni sadržaj; freemium; poslovni modeli u nakladništvu; pretplata

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2015.

81-89

objavljeno

1846-8527

1846-9213

10.15291/libellarium.v8i1.216

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice