Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama (CROSBI ID 406702)

Ocjenski rad | diplomski rad

Huber, Suzana Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama / Miholić, Damir (mentor); Lisak, Natalija (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Huber, Suzana

Miholić, Damir

Lisak, Natalija

hrvatski

Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama

Uključivanje djece s motoričkim teškoćama u sustav redovnog osnovno školskog obrazovanja, osnova je inkluzivnog koncepta. Zadatak je škole, pri provedbi obrazovne inkluzije, uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaj u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Nažalost, učenici s motoričkim teškoćama često se zbog stereotipa i predrasuda drugih učenika, prema osobama s invaliditetom, ne uklapaju najbolje u razredno okuženje. U ovome radu cilj je bio ispitati stupanj prihvaćenosti djece s motoričkim teškoćama unutar njihovih redovnih razreda, i to pomoć sociometrije, provedene unutar četiri razreda. Riječ je o četvrtome, petom, šestom i sedmom razredu Osnovne škole Horvati, u Zagrebu. Također, drugi je cilj bio ispitati učinkovitost primjene psihodramskih radionica, u istim razredima, kroz pet navrata, u svrhu pozitivnog pomaka inicijalnih sociometrijskih rezultata. Uz inicijalnu i finalnu procjenu, osim sociometrije, korištene su još i Jonesove adaptacijska skala dramskog sudjelovanja, anketni upitnik te intervju s učiteljima i razrednicima onih razreda gdje su radionice proveden.

inkluzija; motoričke teškoće; sociometrija; psihodrama

nije evidentirano

engleski

The practice of psychodramatic techniques in the process of inclusive education of students with motor difficulties

nije evidentirano

inclusion; motor difficulties; sociometry; psychodrama

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

20.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija