Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije (CROSBI ID 406704)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Marija
Wagner Jakab, Ana
Lisak, Natalija
hrvatski
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije
Inkluzivan rani i predškolski odgoj i obrazovanje podrazumijeva uključenost djece s teškoćama uz različite čimbenike podrške o kojima ovisi kvaliteta inkluzivnog odgoja i obrazovanja (Rudelić i sur., 2013). Kvaliteta podrške temelji se na individualnom pristupu djetetu, uključenosti svih važnih osoba za dijete, suradnji stručnjaka i odgojitelja, inkluzivnom okruženju te evaluaciji kvalitete inkluzije. Cilj ovog rada je kroz kvantitativno istraživanje procijeniti kvalitetu inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije iz 30 vrtića. U istraživanju su propitane opće karakteristike odgojitelja, njihovo dosadašnje iskustvo rada s djecom s teškoćama, kompetencije u radu s djecom s teškoćama i znanje koje posjeduju, kvaliteta njihova osposobljavanja, spremnost i dostupnost edukacija te uvjeti rada koji su im osigurani. Rezultati istraživanja daju smjernice za unapređenje formalnog obrazovanja, ukazuju na potrebna znanja i vještine, ističu suradnju stručnjaka i roditelja kao i ulogu ravnatelja te potrebu osiguranja opreme, materijala i uvjeta za rad, a u svrhu osnaživanja samih odgojitelja.
procjena kvalitete inkluzije; predškolski odgoj i obrazovanje; perspektiva odgojitelja
nije evidentirano
engleski
Assessment of Quality of Inclusion from the Perspective of Preschool Teachers in Osijek-Baranja County
nije evidentirano
assessment of quality of inclusion; preschool education; perspective of preschool teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
102
05.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb, Hrvatska