Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije (CROSBI ID 406704)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lončarić, Marija Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije / Wagner Jakab, Ana (mentor); Lisak, Natalija (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Marija

Wagner Jakab, Ana

Lisak, Natalija

hrvatski

Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije

Inkluzivan rani i predškolski odgoj i obrazovanje podrazumijeva uključenost djece s teškoćama uz različite čimbenike podrške o kojima ovisi kvaliteta inkluzivnog odgoja i obrazovanja (Rudelić i sur., 2013). Kvaliteta podrške temelji se na individualnom pristupu djetetu, uključenosti svih važnih osoba za dijete, suradnji stručnjaka i odgojitelja, inkluzivnom okruženju te evaluaciji kvalitete inkluzije. Cilj ovog rada je kroz kvantitativno istraživanje procijeniti kvalitetu inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije iz 30 vrtića. U istraživanju su propitane opće karakteristike odgojitelja, njihovo dosadašnje iskustvo rada s djecom s teškoćama, kompetencije u radu s djecom s teškoćama i znanje koje posjeduju, kvaliteta njihova osposobljavanja, spremnost i dostupnost edukacija te uvjeti rada koji su im osigurani. Rezultati istraživanja daju smjernice za unapređenje formalnog obrazovanja, ukazuju na potrebna znanja i vještine, ističu suradnju stručnjaka i roditelja kao i ulogu ravnatelja te potrebu osiguranja opreme, materijala i uvjeta za rad, a u svrhu osnaživanja samih odgojitelja.

procjena kvalitete inkluzije; predškolski odgoj i obrazovanje; perspektiva odgojitelja

nije evidentirano

engleski

Assessment of Quality of Inclusion from the Perspective of Preschool Teachers in Osijek-Baranja County

nije evidentirano

assessment of quality of inclusion; preschool education; perspective of preschool teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

102

05.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija