Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Položaj edukacijskih rehabilitatora u timu u odgojno-obrazovnom, zdravstvenom i sustavu socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 406706)

Ocjenski rad | diplomski rad

Franjkić, Lorena Položaj edukacijskih rehabilitatora u timu u odgojno-obrazovnom, zdravstvenom i sustavu socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj / Kiš Glavaš, Lelia (mentor); Lisak, Natalija (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Franjkić, Lorena

Kiš Glavaš, Lelia

Lisak, Natalija

hrvatski

Položaj edukacijskih rehabilitatora u timu u odgojno-obrazovnom, zdravstvenom i sustavu socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj

S namjerom pružanja što sveobuhvatnije podrške svakom pojedincu, u samom definiranju edukacijsko-rehabilitacijske znanosti i djelatnosti naglašava se načelo timskog rada i interdisciplinarnosti. S obzirom na široko područje djelovanja edukacijskih rehabilitatora, oni su u Republici Hrvatskoj zaposleni u tri nadležna sustava: odgojno-obrazovnom, zdravstvenom i sustavu socijalne skrbi, što uključuje suradnju sa stručnjacima različitih profila. Međutim, sama zakonska regulativa ne predviđa jednaku ulogu edukacijskih rehabilitatora u sva tri navedena sustava, a i iskustva u praksi su pokazala kako se edukacijski rehabilitatori često nalaze u neravnopravnom položaju u suradnji s drugim stručnjacima. Stoga je cilj ovog istraživanja bio dobiti uvid u položaj edukacijsko-rehabilitacijskih stručnjaka zaposlenih u odgojno-obrazovnom, zdravstvenom i sustavu socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj u timu, na temelju postojeće zakonske regulative i individualnih perspektiva članova timova. Sudionike u ovom istraživanju predstavljalo je osam stručnjaka različitih profila zaposlenih u odgojno-obrazovnom, zdravstvenom te sustavu socijalne skrbi, koji su, zajedno sa edukacijskim rehabilitatorima, članovi stručnih timova. Radi se o kvalitativnom, fenomenološkom istraživanju, gdje je cilj bio širenje spoznaja o istraživanom fenomenu – položaju edukacijskih rehabilitatora u različitim timovima. Podaci su bili prikupljani putem polustrukturiranog intervjua. Analiza podataka dobivenih istraživanjem, kao i analiza zakonodavnog okvira, potvrdila je dosadašnje, ali i donijela neke nove spoznaje vezane uz položaj edukacijskih rehabilitatora u timovima. Analiza je pokazala kako timove u najvećoj mjeri karakteriziraju aspekti tipični za multi i interdisciplinarne timove, dok je samo jedan tim, onaj koji djeluje u okviru odgojno-obrazovnog sustava, pokazao neke karakteristike transdisciplinarnosti. Osim toga, timovi koji su u većoj mjeri pokazivali karakteristike multi i interdisciplinarnosti u odnosu na transdisciplinarnost, u većoj su mjeri ukazivali i na slabiju komunikaciju među članovima tima, slabiji intenzitet suradnje, više prepreka te naposljetku, i slabije prepoznavanje uloga drugih članova tima, pa tako i edukacijskog rehabilitatora. Nalazi su sukladni i analizi zakonodavnog okvira prema kojemu su uloge edukacijskih rehabilitatora najbolje prepoznate u okviru odgojno-obrazovnog, potom sustava socijalne skrbi i naposljetku zdravstvenog sustava.

timski rad; interdisciplinarnost; edukacijski rehabilitatori; iskustva članova tima

nije evidentirano

engleski

Educational rehabilitators' position in teams in the educational, health and social welfare system

nije evidentirano

team work; interdisciplinarity; educational rehabilitators; team members’ experiences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

126

21.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija