Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost procjene profesionalnog stresa učitelja u prevenciji problema u ponašanju učenika (CROSBI ID 406834)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petra Petranović Važnost procjene profesionalnog stresa učitelja u prevenciji problema u ponašanju učenika / Josipa Mihić (mentor); Miranda Novak (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Petra Petranović

Josipa Mihić

Miranda Novak

hrvatski

Važnost procjene profesionalnog stresa učitelja u prevenciji problema u ponašanju učenika

Ovim diplomskim radom analizirati će se osjećaji učitelja na radnom mjestu, njihova procjena vlastitog sagorijevanja i njihovo nošenje s profesionalnim stresom te odnos stresa kod učitelja i njihove percepcije problema u ponašanju kod učenika. Cilj rada je ispitati karakteristike profesionalnog stresa kod učitelja radi boljeg planiranja programa podrške učiteljima kao i školskih preventivnih intervencija općenito. U istraživanju će se analizirati kvantitativni podaci prikupljeni u sklopu projekta „European assessment protocol for Children's SEL skills“ koji je proveden u zagrebačkim školama. U projekt je bilo uključeno deset zagrebačkih škola od kojih je pet škola bilo u intervencijskim i pet škola u kontrolnim uvjetima. Iz svake je škole odabrano po dvoje učitelja, ukupno dvadeset učitelja. Podaci korišteni u ovom diplomskom radu skupljeni su tijekom prve točke istraživanja u prvoj godini projekta (2013./2014.). Ispitivanje je provođeno na način da su svi učitelji razredne nastave uključeni u istraživanje (N=18) ispunjavali PATHS-RASTEM upitnik o školskoj klimi gdje su davali iskaz o svojim osjećajima na radnom mjestu, vlastitoj procjeni sagorijevanja i nošenju s profesionalnim stresom. Isto tako, isti učitelji ispunjavali su i bateriju upitnika o ponašanju djece za 10 učenika iz njihovih razreda tj. za pet dječaka i pet djevojčica koji su bili izabrani po slučaju (N=200). Učitelji su upitnike za sebe i za učenike ispunjavali tijekom listopada 2013. godine. Učitelji su metodom samoiskaza ispunjavali PATHS-RASTEM Upitnik o školskoj klimi, dok su za djecu ispunjavali Upitnik snaga i poteškoća (Goodman, 1997).

profesionalni stres; učitelji; mentalno zdravlje; problemi u ponašanju

nije evidentirano

engleski

Importance of professional stress assessment of teachers in prevention of children's behavior problems

nije evidentirano

professional stress; teachers; mental health; behavior problems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

02.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija