Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi mediji i personalizacija politike (CROSBI ID 406847)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mikić, Ivona Novi mediji i personalizacija politike / Pavić, Željko (mentor); Osijek, Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju, . 2016

Podaci o odgovornosti

Mikić, Ivona

Pavić, Željko

hrvatski

Novi mediji i personalizacija politike

Konvergencija medija omogućila je protok sadržaja i informacija kroz različite platforme medija, a razvoj društvenih mreža u 21. stoljeću promijenio je način komunikacije, dijeljenja sadržaja, ali i oglašavanja i pristupa ciljanim skupinama, uključujući i one političke. Rad istražuje fenomen personalizacije predizbornih kampanja u izborima za predsjednika, odnosno predsjednicu RH 2014./15 kako bi se vidjelo koliko hrvatski političari i na koji način koriste društvene mreže (Facebook) u pristupu građanima i pridobivanju povjerenja glasačkoga tijela.

novi mediji; politika; internet; društvene mreže; personalizacija; predizborne kampanje; izbori; politička komunikacija; Facebook

nije evidentirano

engleski

New media and personalization of politics

nije evidentirano

new media; politics; internet; social media; social networks; personalization; campaigns; elections; political communication; Facebook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

15.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Osijek

Povezanost rada

Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija