Novi mediji i personalizacija politike (CROSBI ID 406847)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mikić, Ivona
Pavić, Željko
hrvatski
Novi mediji i personalizacija politike
Konvergencija medija omogućila je protok sadržaja i informacija kroz različite platforme medija, a razvoj društvenih mreža u 21. stoljeću promijenio je način komunikacije, dijeljenja sadržaja, ali i oglašavanja i pristupa ciljanim skupinama, uključujući i one političke. Rad istražuje fenomen personalizacije predizbornih kampanja u izborima za predsjednika, odnosno predsjednicu RH 2014./15 kako bi se vidjelo koliko hrvatski političari i na koji način koriste društvene mreže (Facebook) u pristupu građanima i pridobivanju povjerenja glasačkoga tijela.
novi mediji; politika; internet; društvene mreže; personalizacija; predizborne kampanje; izbori; politička komunikacija; Facebook
nije evidentirano
engleski
New media and personalization of politics
nije evidentirano
new media; politics; internet; social media; social networks; personalization; campaigns; elections; political communication; Facebook
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
15.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju
Osijek