Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kontrolirani eksperiment stope otvaranja u marketinškim kampanjama putem e-pošte (CROSBI ID 232009)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin ; Kelić, Ivan Kontrolirani eksperiment stope otvaranja u marketinškim kampanjama putem e-pošte // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 28 (2016), 1; 93-109

Podaci o odgovornosti

Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin ; Kelić, Ivan

hrvatski

Kontrolirani eksperiment stope otvaranja u marketinškim kampanjama putem e-pošte

Svrha – Glavna svrha ovoga rada jest testiranje metodologije kontroliranoga eksperimenta (A/B split) na marketinškim kampanjama putem e-pošte na B2C tržištu. Metodološki pristup – Marketinške tehnike putem e-pošte činile su značajnu cjelinu metodologije e-marketinga od ranih internetskih dana sredine devedesetih godina prošloga stoljeća. Od samih početaka primjene interneta u poslovne svrhe e- pošta bila je jedna od najčešće korištenih komunikacijskih tehnika na B2B, ali i na B2C tržištima. Uslijed značajne količine neželjene pošte i jačanja internetskog komunikacijskog zagušenja, neki su počeli sumnjati u njezinu uporabnu vrijednost kao marketinškog komunikacijskog kanala, dok su drugi počeli raditi na usavršavanju same komunikacijske poruke. Uložen je napor da bi se usavršila kvaliteta poruke i bolje razumijevanje onoga što očekuju korisnici. Jedna od najčešće korištenih tehnika testiranja pojedinačnih elemenata poruke e-pošte jest kontrolirani eksperiment. Rezultati i implikacije – Ovaj rad proučava nekoliko kontroliranih eksperimenata na specifičnom B2C tržištu u Republici Hrvatskoj. U radu je istraženo korisničko ponašanje na bazi nekoliko elemenata newslettera poput vremena slanja, dana slanja, imena pošiljatelja i teme poruke. Uz pomoć specijaliziranog softvera MailChimp testirana je razina otvaranja poruke, razina klikova na poveznice unutar poruke i nekoliko dodatnih pokazatelja. Korišten je N – 1 dvostruki proporcijski test koristeći prilagođeni Waldov interval pouzdanosti oko razlike u proporcijama za usporedbu stope otvaranja u kontroliranom eksperimentu između grupa. Ograničenja – Kontrolirani eksperimenti (A/B split testovi) pokazali su značajan potencijal za mjerenje ponašanja i preferencija pretplatnika, iako nekoliko evidentnih ograničenja (opseg seta podataka, poteškoće kod usporedbe) označavaju jasnu potrebu za standardizacijom na upravljačkoj i znanstvenoj razini. Doprinos – Rad pruža ažuran pregled literature efektivnosti marketinga putem e-pošte, opisuje i testira metodologiju i metriku mjerenja kampanja putem e-pošte i upućuje na nekoliko značajnih smjernica za daljnja istraživanja.

kontrolirani eksperiment; A/B split test; marketinške kampanje putem e-pošte; newsletter

nije evidentirano

engleski

Open-Rate Controlled Experiment in E-Mail Marketing Campaigns

nije evidentirano

controlled experiment; A/B split test; E-mail marketing campaigns; newsletter

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (1)

2016.

93-109

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost