Terenska nastava u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika geografije (CROSBI ID 232027)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Buzjak, Nenad ; Bočić, Neven ; Paar, Dalibor
hrvatski
Terenska nastava u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika geografije
Terenska nastava je nezaobilazan dio nastavnog procesa u geografiji. Najjednostavnije se može definirati kao način rada izvan učionice u kojem se za poučavanje i učenje koriste "iskustva iz prve ruke". Svi dionici nastavnog procesa će se složiti kako je to najefektniji oblik učenja i poučavanja, a to pokazuju i studije. Učiteljima pruža mogućnost različitih oblika prezentiranja i demonstriranja sadržaja s naglaskom na objašnjavanju složenih prostornih veza i odnosa na geografskim (interdisciplinarnim, holističkim) principima, te povezivanja nastavnih sadržaja i stvarnosti što nastavu čini zanimljivijom. Temelji se na funkcionalnom promatranju i uočavanju kompleksnosti geoprostora. Terenski oblik nastave omogućuje primjenu stečenih znanja i svladavanje vještina što je u učionici nemoguće ostvariti na odgovarajući način. Terensko iskustvo učenicima omogućuje da apstraktne pojmove usvojene u učioničkoj nastavi povežu s pojavama i procesima u prostoru, da ih provjere i potvrde u stvarnim uvjetima te da ih znaju korisno upotrijebiti.
edukacija; nastavnik; terenska nastava; geografija
nije evidentirano
engleski
Field work in the professional development of geography teachers
nije evidentirano
education; teacher; field work; geography
nije evidentirano