Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye (CROSBI ID 232048)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dijanić, Dorijan ; Bernik, Andrija
hrvatski
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye
Renderiranje je proces pretvorbe trodimenzionalnog (3D) objekta u sliku ili skup slika (video) uz pomoć računalnog programa. Nakon modeliranja, teksturiranja, pozicioniranja kamera i osvijetljenja, te animiranja scene dolazi renderiranje kao zadnji korak u procesu izrade 3D slike ili videa. U ovom radu koristit će se tri programa u kojima će se individualno renderirati ista scena, i to: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max Design te Cinema 4D. Scena će biti izrađena u Maya-i, u tu scenu će biti importiran malo složeniji već gotov poligonalni objekt, a potom će se ista ta scena importirati u ostala dva programa. U svakom programu posebno će se podešavanjem osvijetljenja pokušati dobiti što sličnija finalna scena, koja će se potom renderirati u svakom programu posebno i to u tri različite kvalitete (niska, srednja i visoka), te će se usporediti dobiveni rezultati.
3D računalna grafika ; iscrtavanje ; teksturiranje ; osvjetljenje
nije evidentirano
engleski
Rendering: 3ds Max, Cinema 4d And Maya Comparison
nije evidentirano
3D computer graphics ; rendering ; texturing ; lighting
nije evidentirano