Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu (CROSBI ID 465254)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Meler, Marcel Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu // 13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 109-115-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu

Service quality represents the established level of service features by which usability and/or benefit of the service can be described. The basic marketing postulate is to reach consumer satisfaction. At the same time, service quality is a component of satisfaction achieved in such a way. From the marketing point of view, quality is of course an integral part of the marketing mix, or more exactly, the intangible part of product submix of the marketing mix. Therefore, quality as an integral part of the marketing mix in hospitality management is under consideration in this paper, as well as possibilities of quality improvement from the marketing point of view, and possible marketing strategies regarding quality, such as Deming cycle which can be in function of total quality hospitality management.

hospitality management; marketing; quality; total product

nije evidentirano

engleski

Marketing explanation of quality in hospitality management

nije evidentirano

hospitality management; marketing; quality; total product

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-115-x.

1996.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96

Stipetić, Vladimir

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 - Total Quality Tourism & Hospitality Management

predavanje

17.10.1996-18.10.1996

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija