Vizualna argumentacija u oglašavanju (CROSBI ID 407271)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grgić, Sandra
Kišiček, Gabrijela
hrvatski
Vizualna argumentacija u oglašavanju
Cilj rada bio je ustanoviti status i utjecaj vizualne argumentacije u multimedijalnom oglašavanju, te time utvrditi njen značaj za suvremeno javno uvjeravanje. Da bi se provjerilo kako vizualna argumentacija funkcionira u oglašavanju, tj. kako se oblikuje, na čemu se temelji, te koliko doprinosi postizanju persuazivnog cilja, na odabrane reklamne plakate i ambijentalne oglase primijenila se retorička i argumentacijska analiza. Rezultati su pokazali kako se vizualno argumentiranje u oglasima najčešće temelji na pathosu, te oblikuje kao vizualna demonstracija ili vizualna metafora koja zajedno s verbalnom komponentom čini paralelni ili sljubljeni multimodalni argument. Ustanovljeno je također da je vizualna komponenta oglasa bila ta koja je najčešće bila nositeljica njegovog argumentacijskog sadržaja i persuazivnog efekta, iz čega se može zaključiti kako je uloga vizualne argumentacije u suvremenom oglašavanju velika, te kako ona predstavlja vrijedan i efikasan alat javnog uvjeravanja.
vizualna argumentacija; multimodalni argument; vizualna retorika; javno uvjeravanje; reklamni plakati; ambijentalni oglasi
nije evidentirano
engleski
Visual argumentation in advertising
nije evidentirano
visual argumentation; multimodal argument; visual rhetoric; public persuasion; print ads; ambient ads
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
14.10.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb