Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Detecting the Online Image of “Average” Restaurants on TripAdvisor (CROSBI ID 232331)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jakopović, Hrvoje Detecting the Online Image of “Average” Restaurants on TripAdvisor // Medijske studije, 7 (2016), 13; 102-119. doi: 10.20901/ms.7.13.6

Podaci o odgovornosti

Jakopović, Hrvoje

engleski

Detecting the Online Image of “Average” Restaurants on TripAdvisor

Kolektivna inteligencija može se interpretirati kao djelovanja pojedinaca iz kojih proizlaze kolektivni učinci. Što je više komentara korisnika o određenoj temi u online prostoru, to je veća mogućnost da će se određeni stav nametnuti kao dominantni okvir kroz koji se promatra ta tema. To ujedno pruža uvid u vrijednost korisničkih komentara, recenzija i ocjena za odnose s javnošću. Može se zamijetiti kako mnogo neodlučnih pojedinaca prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda ili usluge poseže za informacijama drugih korisnika koji su s tim proizvodom ili uslugom već imali iskustva. Takve informacije imaju učinak na donošenje odluka i na poticanje ponašanja. U slučaju odnosa s javnošću, kolektivna inteligencija producirana kroz komentare i recenzije korisnika uključena je u proces stvaranja imidža. Ovo istraživanje mjeri online imidž na temelju ideje o kolektivnoj inteligenciji uz pomoć analize sentimenta koja se opisuje kroz upotrebu aplikacija za obradu prirodnog jezika te se time dobiva uvid u korisničke stavove i mišljenja. Autor analizira korisničke komentare/recenzije za restorane u Dubrovniku koji su ocijenjeni kao „prosječni“ na internetskoj stranici TripAdvisor. Efikasnost računalne analize sentimenta uspoređena je s referentnom ljudskom analizom sentimenta. Rezultati pokazuju u kojoj mjeri alati za analizu sentimenta mogu biti primjenjivi instrumenti za procjenu pozitivnog, negativnog i neutralnog sentimenta i razotkrivanje online imidža.

collective intelligence ; online image ; sentiment analysis ; user comments ; public relations ; TripAdvisor

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (13)

2016.

102-119

objavljeno

1847-9758

1848-5030

10.20901/ms.7.13.6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost