Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model praćenja i podsticaja ranog razvoja dece s neurorizikom na kliničkom nivou (CROSBI ID 640681)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šečić, Ana ; Starčević Perica, Martina ; Matijević, Valentina ; Mašić, Valentina ; Habulin, Ivan Model praćenja i podsticaja ranog razvoja dece s neurorizikom na kliničkom nivou // Beogradska defektološka škola/Belgrade School of Special Education and Rehabilitation, IV International Scientific Conference ˝Special Education and Rehabilitation- Early Intervention˝ Abstract Book, Vol 22., No. 2(Suppl.1), 2016. / Potić, Srećko (ur.). Beograd: Bid Štampa, 2016. str. 86-87

Podaci o odgovornosti

Šečić, Ana ; Starčević Perica, Martina ; Matijević, Valentina ; Mašić, Valentina ; Habulin, Ivan

nije evidentirano

Model praćenja i podsticaja ranog razvoja dece s neurorizikom na kliničkom nivou

Rana intervencija se definiše kroz sve oblike podsticaja usmerenog prema deci i savetovanja usmerenog prema roditeljima i široj okolini. Na Odseku za dečju rehabilitaciju Klinike za reumatologiju, fizikalnu medicinu i rehabilitaciju KBC „Sestre milosrdnice“ zbrinuta su deca sa faktorima rizika (ali i deca kod koje se uočava neuromotoričko odstupanja bez obzira na postajanje faktora rizika u anamnezi), te se kroz timsku saradnju svakom detetu i roditelju nastoji pružiti individualni pristup i podrška tokom perioda ranog razvoja deteta. Program rane intervencije uključuje kontinuirano praćenje ranog razvoja kroz timski pristup u kojem učestvuju lekar fizijatar, edukacijski-rehabilitator, logoped, fizioterapeut, radni terapeut, medicinska sestra, te pridruženi članovi tima neuropedijatar, psiholog kao i ostali stručnjaci po potrebi. Kroz koordinirani rad čitavog tima te individualni pristup kako detetu tako i roditeljima usmereni smo na poboljšanje detetovog telesnog, emotivnog i socijalnog zdravlja te na pružanje podrške roditeljima. Budući da je rani razvoj u velikoj meri određen kontekstom u kojem dete odrasta, a u prvim je godinama života najvažniji kontekst detetova porodica, roditelj samo kao aktivni učesnik procesa rehabilitacije omogućuje detetu postizanje uspjeha na razvojnim lestvicama. Cilj rada je prikazati dijagnostičko-savetodavno-terapijski model praćenja i poticanja ranog razvoja dece s neurorizikom na kliničkoj razini

rani razvoj ; deca s neurorizikom ; rana rehabilitacija

nije evidentirano

engleski

Model of monitoring and encouraging the early development of children with neurorisk on clinical level

nije evidentirano

early development ; child at neuro-risk ; early rehabilitation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

86-87.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Beogradska defektološka škola/Belgrade School of Special Education and Rehabilitation, IV International Scientific Conference ˝Special Education and Rehabilitation- Early Intervention˝ Abstract Book, Vol 22., No. 2(Suppl.1), 2016.

Potić, Srećko

Beograd: Bid Štampa

0354-8759

Podaci o skupu

IV International Scientific Conference ˝Special Education and Rehabilitation- Early Intervention˝

poster

14.10.2016-16.10.2016

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita