Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika (CROSBI ID 79457)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika
Iako se inkorporiranje marketinga u hrvatske gospodarske tokove javlja kao nužnost, potrebno je neosporno uvažavati specifičnosti u njegovoj primjeni na različitim područjima gospodarenja. To znači da je u svakom konkretnom slučaju marketing-instrumentarij nužno prilagoditi razini i strukturi razvijenosti pojedine djelatnosti u koju marketing apliciramo. Determinirajući činitelji organizacije marketinga su mnogobrojni i raznovrsni, a na temelju njih moguće je postaviti vanjsku i unutarnju organizaciju poslovne funkcije marketinga, gdje prva predstavlja organizaciju marketinga na različitim razinama gospodarskog subjekta, a potonja organizaciju pojedinih marketing-djelatnosti. U radu se raščlanjuje problematika moguće organizacije marketinga malih i srednjih poduzetnika.
mala i srednja poduzeća; marketing; organizacija
nije evidentirano
engleski
Marketing organization of small and medium enterpreneurer
nije evidentirano
marketing; organization; small and medium enteprises
nije evidentirano