Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika (CROSBI ID 79457)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Meler, Marcel Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika // Hrvatska gospodarska revija, 46 (1997), 1; 38-41-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika

Iako se inkorporiranje marketinga u hrvatske gospodarske tokove javlja kao nužnost, potrebno je neosporno uvažavati specifičnosti u njegovoj primjeni na različitim područjima gospodarenja. To znači da je u svakom konkretnom slučaju marketing-instrumentarij nužno prilagoditi razini i strukturi razvijenosti pojedine djelatnosti u koju marketing apliciramo. Determinirajući činitelji organizacije marketinga su mnogobrojni i raznovrsni, a na temelju njih moguće je postaviti vanjsku i unutarnju organizaciju poslovne funkcije marketinga, gdje prva predstavlja organizaciju marketinga na različitim razinama gospodarskog subjekta, a potonja organizaciju pojedinih marketing-djelatnosti. U radu se raščlanjuje problematika moguće organizacije marketinga malih i srednjih poduzetnika.

mala i srednja poduzeća; marketing; organizacija

nije evidentirano

engleski

Marketing organization of small and medium enterpreneurer

nije evidentirano

marketing; organization; small and medium enteprises

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1)

1997.

38-41-x

objavljeno

1330-9145

Povezanost rada

Ekonomija