Promocija (CROSBI ID 740964)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Promocija
Promocija u širem značenju predstavlja pojam za unapređenje nečega, a u užem smislu promocija kao element marketing-mixa jest skup aktivnosti kojim se emitiraju različite informacije iz gospodarskog subjekta u okruženje, odnosno u najvećoj mjeri na tržište. Promocija je pritom bilo koji oblik komuniciranja upotrijebljen u svrhu informiranja, uvjeravanja ili podsjećanja ljudi na proizvode, usluge, image, ideje, te uključivanja i utjecaja društva. Potonje neizravno govori kako je jedan od ciljeva promocije i pomicanje postojeće postojeće krivulje potražnje za konkretnim proizvodima na tržištu. Integralno gledano, i promocija svojim udjelom treba djelovati u pravcu zadovoljenja potreba i krivulje potražnje za konkretnim proizvodima na tržištu. Danas se u teoriji i praksi govori o integriranoj marketinškoj komunikaciji koja predstavlja stratešku integraciju višestrukog značenja komuniciranja s ciljnim tržištima kako bi se oblikovala sveobuhvatna i cjelovita komunikacijska poruka. Integrirana marketinška komunikacija nastala je početkom devedesetih godina prošloga stoljeća kao rezultat spoznaje da pojedine promocijske, odnosno komunikacijske aktivnosti, gospodarski subjekti ne trebaju koristiti neovisno jedne od drugih, već je neophodan njihov cjelovit, integrirani pristup u cilju postizanja sinergijskih komunikacijskih učinaka. U tu svrhu se u knjizi razrađuju pojedine primarne promocijske aktivnosti, odnosno ekonomska propaganda, odnosi s javnošću, unapređivanje prodaje, te osobna prodaja, te sekundarne promocijske aktivnosti, odnosno usluge potrošačima, ambalaža, dizajn i propaganda "od-usta-do-usta".
ekonomska propaganda; odnosi s javnošću; osobna prodaja; promocija; publicitet; unapređivanje prodaje
nije evidentirano
engleski
Promotion
nije evidentirano
advertising; personal selling; promotion; public relations; publicity; sales promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek:
256
1997.
nije evidentirano
objavljeno
953-6073-20-X