Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija (CROSBI ID 740964)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Meler, Marcel Promocija. Osijek, 1997. 256..

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Promocija

Promocija u širem značenju predstavlja pojam za unapređenje nečega, a u užem smislu promocija kao element marketing-mixa jest skup aktivnosti kojim se emitiraju različite informacije iz gospodarskog subjekta u okruženje, odnosno u najvećoj mjeri na tržište. Promocija je pritom bilo koji oblik komuniciranja upotrijebljen u svrhu informiranja, uvjeravanja ili podsjećanja ljudi na proizvode, usluge, image, ideje, te uključivanja i utjecaja društva. Potonje neizravno govori kako je jedan od ciljeva promocije i pomicanje postojeće postojeće krivulje potražnje za konkretnim proizvodima na tržištu. Integralno gledano, i promocija svojim udjelom treba djelovati u pravcu zadovoljenja potreba i krivulje potražnje za konkretnim proizvodima na tržištu. Danas se u teoriji i praksi govori o integriranoj marketinškoj komunikaciji koja predstavlja stratešku integraciju višestrukog značenja komuniciranja s ciljnim tržištima kako bi se oblikovala sveobuhvatna i cjelovita komunikacijska poruka. Integrirana marketinška komunikacija nastala je početkom devedesetih godina prošloga stoljeća kao rezultat spoznaje da pojedine promocijske, odnosno komunikacijske aktivnosti, gospodarski subjekti ne trebaju koristiti neovisno jedne od drugih, već je neophodan njihov cjelovit, integrirani pristup u cilju postizanja sinergijskih komunikacijskih učinaka. U tu svrhu se u knjizi razrađuju pojedine primarne promocijske aktivnosti, odnosno ekonomska propaganda, odnosi s javnošću, unapređivanje prodaje, te osobna prodaja, te sekundarne promocijske aktivnosti, odnosno usluge potrošačima, ambalaža, dizajn i propaganda "od-usta-do-usta".

ekonomska propaganda; odnosi s javnošću; osobna prodaja; promocija; publicitet; unapređivanje prodaje

nije evidentirano

engleski

Promotion

nije evidentirano

advertising; personal selling; promotion; public relations; publicity; sales promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek:

256

1997.

nije evidentirano

objavljeno

953-6073-20-X

Povezanost rada

Ekonomija