Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvažavanje različitosti stilova učenja u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 641189)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomljenović, Zlata Uvažavanje različitosti stilova učenja u nastavi likovne kulture // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 428-438

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Zlata

hrvatski

Uvažavanje različitosti stilova učenja u nastavi likovne kulture

Unutar odgojno-obrazovnog procesa može se govoriti o kognitivnim stilovima, stilovima učenja, stilovima poučavanja, stilovima spoznavanja i stilovima mišljenja. Pojedini autori definiraju ove pojmove kao sinonime, dok drugi naglašavaju razlike među njima, u smislu šireg i užeg obuhvaćanja kognitivnih, fizioloških i afektivnih procesa, aktivnih tijekom učenja pojedinca. Uvažavanje stilova učenja učenika izrazito je važno ; naime, način na koji će učitelj posredovati odgojno- obrazovne sadržaje izravno utječe na način i rezultate učenja učenika, budući da će na različite načine poučavanja učenici različito reagirati. Istraživači na području učenja i poučavanja izveli su brojne klasifikacije stilova učenja. U ovom radu navode se one koje se mogu aplicirati na područje učenja i poučavanja likovne kulture. U nastavi likovne kulture (kao i u nastavi općenito) potrebno je poticati razvijanje i primjenu što raznovrsnijih stilova učenja, i to na način oblikovanja problemskih zadataka u kojima se kombiniraju različite vrste aktivnosti te primjenjuju metode rada kojima se obuhvaćaju svi stilovi učenja. Učenicima se, između ostalog, tako daje mogućnost da, osim razvoja svojih "jakih strana" , vježbaju i sposobnosti u kojima se ne ističu. Na taj način učenici mogu ostvariti potrebnu razinu sposobnosti za integrirano učenje, u svrhu cjelovitog razvoja njihove osobnosti. Cilj ovog rada jest ukazati na navedenu dimenziju odgojno-obrazovnog procesa koja se, unatoč svojoj važnosti, još uvijek nedovoljno ističe, kako u stručnoj literaturi, tako i u nastavnoj praksi.

kognitivni stilovi; stilovi učenja; nastava likovne kulture; nastavne metode; učenje

nije evidentirano

engleski

Appreciacion of Learning Styles in Visual Arts Education

nije evidentirano

cognitive styles; learning styles; visual arts education; learning and teaching methods; learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

428-438.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-091-9

Podaci o skupu

Globalne i lokalne perspektive pedagogije

predavanje

01.01.2016-01.01.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija