Korisnost digitalnih alata (CROSBI ID 232754)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Korisnost digitalnih alata
Za poduzeća koja svoju ponudu prodaju isključivo putem interneta korisnost mrežnih alata predstavlja temelj postizanja uspjeha. Pritom se mogu koristiti alati poput mrežnih stranica te društvenih mreža, poput Twittera, Facebooka i LinkedIna. Poduzeća nerijetko imaju visoke izdatke ne bi li privukla pozornost potencijalnih korisnika na njihove mrežne stranice. Tako se koristi (i plaća) pay-per-click reklamiranje na drugim stranicama te rangiranje mrežnih stranica na pretraživačima. U tu svrhu koriste se i društvene mreže, ali i izravno kontaktiranje putem e-pošte. No, naglasak mjerenja u funkciji ostvarivanja rezultata treba biti na činjenici koliko je posjeta mrežnim stranicama završilo slanjem upita o interesu te konačnom kupnjom. Stoga je potrebno koristiti mrežnu metriku te utvrđivati omjere posjet-interes te interes-kupnja. U konačnici je moguće pratiti i omjer trošak privlačenja kupaca u odnosu na prodaju, pri čemu se analizira ukupni trošak investiran u digitalne medije po ostvarenoj prodaji.
Web-prodaja; digitalni alati; mrežna metrika
nije evidentirano
engleski
Benefits of implementing digital tools
nije evidentirano
Web sales; digital tools; netowork metrics
nije evidentirano