Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama (CROSBI ID 641318)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rastočić, Martina ; Mikota, Miroslav ; Pavlović, Ivana Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama // Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014 / Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2014. str. 306-317

Podaci o odgovornosti

Rastočić, Martina ; Mikota, Miroslav ; Pavlović, Ivana

hrvatski

Prepoznatljivost modne fotografije objavljene na društvenim mrežama

Od dvadesetih godina dvadesetog stoljeća, kada modna fotografija u specijaliziranim ilustriranim magazinima u sve većoj mjeri zamjenjuje crtanu modnu ilustraciju, modna fotografija podjednako determinira primijenjenu i u mjetničku fotografiju ukazujući na njihovu nerazdvojnost. Također, utjecaj modne fotogarafije na konzumente je izrazita i ne utječe samo na odabir promoviranog proizvoda, nego i općenito na stavove u društvu, ali i na stavove o fotografiji, a povijest i razvoj fotografskih stilova se u velikoj mjeri vežu uz razvoj stilova i fotografe-autore modne fotografije. Pojava digitalne fotografije i Interneta modnu fotografiju, osim uz tiskane medije i galerijsko izlaganje, veže uz on line prezentaciju kroz različita digitalna izdanja i društvene mreže. Ovo modnu fotografiju dovodi do novih konzumenata i do određenih promjena u stilu. U radu se ispituje prepoznatljivost stila modne fotografije namijenjene objavljivanju na društvenim mrežama i mogućnost vezanja fotografskog stila uz pojedinu modnu marku.

modna fotografija; društvene mreže; brand

nije evidentirano

engleski

Individual style of fashion photography published on social networks

nije evidentirano

fashion photography; socaial networks; brand

nije evidentirano

Podaci o prilogu

306-317.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of 18th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2014 ; Zbornik radova 18. međunarodne konferencije tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2014

Mikota, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara

1848-6193

Podaci o skupu

18. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

predavanje

01.10.2014-04.10.2014

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija