Teret koji (pre)nosimo (CROSBI ID 232850)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Križić Roban, Sandra
hrvatski
Teret koji (pre)nosimo
Na temelju dvije serije fotografija dvojice fotografa – Marca Ribouda i Henrija Cartier-Bressona razmatraju se na sličnosti i razlike njihova rada u kontekstu izložbe te estetike i dokumentarnosti autora bliskih manifestaciji The Family of Man. Njihovo djelovanje u domaćoj sredini određeno je dvama jednokratnim putovanjima koje Riboud poduzima 1953. godine, a Cartier-Bresson 1965. U članku se njihove radove nastoji dovesti u vezu s reprezentacijom suvremenih identiteta ovisnom o geografiji i kolonijalizmu zapadnog svijeta.
Henri Cartier-Bresson ; Marc Riboud ; Irit Rogoff ; The Family of Man ; Magnum ; estetika kolonijalizma
nije evidentirano
engleski
The baggage that we carry
Na temelju dvije serije fotografija dvojice fotografa – Marca Ribouda i Henrija Cartier-Bressona razmatraju se na sličnosti i razlike njihova rada u kontekstu izložbe te estetike i dokumentarnosti autora bliskih manifestaciji The Family of Man. Njihovo djelovanje u domaćoj sredini određeno je dvama jednokratnim putovanjima koje Riboud poduzima 1953. godine, a Cartier-Bresson 1965. U članku se njihove radove nastoji dovesti u vezu s reprezentacijom suvremenih identiteta ovisnom o geografiji i kolonijalizmu zapadnog svijeta.
Henri Cartier-Bresson ; Marc Riboud ; Irit Rogoff ; The Family of Man ; Magnum ; colonial aesthetics
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povijest umjetnosti