Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje (CROSBI ID 484035)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Brčić-Stipčević, Vesna ; Strugar, Ivan Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje // Nepoznat skup , 29.02.1904-29.02.2096

Podaci o odgovornosti

Brčić-Stipčević, Vesna ; Strugar, Ivan

hrvatski

Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje

Svjedoci smo potpuno nove ekonomije i potpuno novih pravila ponašanja koje rezultira konkurentnošću poduzeća, odnosno cijelih nacionalnih ekonomija na globalnom tržištu. Tko želi iskoristiti prilike koje se nude na tržištu mora uvažavati nova pravila ponašanja. Hipoteza ovog rada je da se danas ne može više konkurirati samo kvalitetnim proizvodom nego se konkurentnost krije u načinu upravljanja poslovnim procesima fizičke distribucije s ciljem minimiziranja ukupnih troškova uz najbolju moguću uslugu. Uspješne kompanije koje djeluju na svjetskom tržištu uvažavaju sljedeće promjene u distribuciji: 1. Poseban naglasak daje se sniženju troškova 2. Sve se više koriste vanjske usluge i dolazi do strateškog udruživanja s kompanijama specijaliziranim za pojedine usluge 3. Izrazito je povećana važnost krajnjih posrednika u kanalima distribucije 4. Značajno je povećanje udjela elektroničkog trgovanja u ukupnoj prodaji proizvoda široke potrošnje 5. Postoji spoznaja o važnosti distribucije za nacionalne ekonomije 6. Uvažavaju se načela očuvanja okoliša, odnosno provođenje tzv. održivog razvoja i stvaranje pozitivnog stava okoline u odnosu na kompanije.

-

nije evidentirano

engleski

The Importance of Computer Assisted Logistic Support to New Strategies in the Sales of Consumer Goods

nije evidentirano

-

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija