Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje (CROSBI ID 484035)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brčić-Stipčević, Vesna ; Strugar, Ivan
hrvatski
Značenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje
Svjedoci smo potpuno nove ekonomije i potpuno novih pravila ponašanja koje rezultira konkurentnošću poduzeća, odnosno cijelih nacionalnih ekonomija na globalnom tržištu. Tko želi iskoristiti prilike koje se nude na tržištu mora uvažavati nova pravila ponašanja. Hipoteza ovog rada je da se danas ne može više konkurirati samo kvalitetnim proizvodom nego se konkurentnost krije u načinu upravljanja poslovnim procesima fizičke distribucije s ciljem minimiziranja ukupnih troškova uz najbolju moguću uslugu. Uspješne kompanije koje djeluju na svjetskom tržištu uvažavaju sljedeće promjene u distribuciji: 1. Poseban naglasak daje se sniženju troškova 2. Sve se više koriste vanjske usluge i dolazi do strateškog udruživanja s kompanijama specijaliziranim za pojedine usluge 3. Izrazito je povećana važnost krajnjih posrednika u kanalima distribucije 4. Značajno je povećanje udjela elektroničkog trgovanja u ukupnoj prodaji proizvoda široke potrošnje 5. Postoji spoznaja o važnosti distribucije za nacionalne ekonomije 6. Uvažavaju se načela očuvanja okoliša, odnosno provođenje tzv. održivog razvoja i stvaranje pozitivnog stava okoline u odnosu na kompanije.
-
nije evidentirano
engleski
The Importance of Computer Assisted Logistic Support to New Strategies in the Sales of Consumer Goods
nije evidentirano
-
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096