Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i važnost sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću (CROSBI ID 407836)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dlaka, Marina Uloga i važnost sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Dlaka, Marina

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Uloga i važnost sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću

Suvremeno hotelsko poduzeće obilježeno je izrazitom konkurentnošću uz veliki tehnološki, informacijski i komunikacijski napredak. Među najvažnijim čimbenicima uspjeha hotelskog poduzeća jest upravo kvaliteta proizvoda ili usluga, a kvaliteta je uvjetovana zadovoljenjem potreba i želja korisnika usluge, odnosno gosta. Sve prisutnije zajedništvo ubrzano pomiče granice međunarodne razmjene i gotovo svakodnevno se otvaraju nova tržišta ; privlačnija, povoljnija, konkurentnija od postojećih. Poduzeća, bez obzira na to postoje li desetljećima ili su tek u nastajanju, uz ozbiljan rad i predanost pozicioniraju se na regionalnom, nacionalnom i globalnom tržištu povećavajući tako svoju konkurentnost. Poduzeća u nastojanju poboljšanja radnih procesa, za dobivanje boljih poslovnih rezultata prepoznaju i koriste kvalitetu kao svrsishodan pristup poslovanju, sredstvo kojim ostvaruju uspješno poslovanje. Veliku i ozbiljnu ulogu u takvom pristupu poslovanju imaju sustavi upravljanja kvalitetom. Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću uz druge faktore zahtjeva i ispitivanje utjecaja zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga Hotela Vespera, što je objekt istraživanja ovoga diplomskog rada.

kvaliteta; konkurentnost; usluge; upravljanje kvalitetom; tržište; hotelsko poduzeće.

nije evidentirano

engleski

The role and importance of quality management systems in the hotel company

nije evidentirano

quality; competitiveness; service; quality management; market; hotel company.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

26.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija