Uloga i važnost sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću (CROSBI ID 407836)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dlaka, Marina
Mencer, Ivan
Ivančić, Valentina
hrvatski
Uloga i važnost sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću
Suvremeno hotelsko poduzeće obilježeno je izrazitom konkurentnošću uz veliki tehnološki, informacijski i komunikacijski napredak. Među najvažnijim čimbenicima uspjeha hotelskog poduzeća jest upravo kvaliteta proizvoda ili usluga, a kvaliteta je uvjetovana zadovoljenjem potreba i želja korisnika usluge, odnosno gosta. Sve prisutnije zajedništvo ubrzano pomiče granice međunarodne razmjene i gotovo svakodnevno se otvaraju nova tržišta ; privlačnija, povoljnija, konkurentnija od postojećih. Poduzeća, bez obzira na to postoje li desetljećima ili su tek u nastajanju, uz ozbiljan rad i predanost pozicioniraju se na regionalnom, nacionalnom i globalnom tržištu povećavajući tako svoju konkurentnost. Poduzeća u nastojanju poboljšanja radnih procesa, za dobivanje boljih poslovnih rezultata prepoznaju i koriste kvalitetu kao svrsishodan pristup poslovanju, sredstvo kojim ostvaruju uspješno poslovanje. Veliku i ozbiljnu ulogu u takvom pristupu poslovanju imaju sustavi upravljanja kvalitetom. Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću uz druge faktore zahtjeva i ispitivanje utjecaja zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga Hotela Vespera, što je objekt istraživanja ovoga diplomskog rada.
kvaliteta; konkurentnost; usluge; upravljanje kvalitetom; tržište; hotelsko poduzeće.
nije evidentirano
engleski
The role and importance of quality management systems in the hotel company
nije evidentirano
quality; competitiveness; service; quality management; market; hotel company.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka