Prodesse et delectare u nastavi latinskog jezika i književnosti – novi pristup na starim temeljima (CROSBI ID 233301)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Martinić-Jerčić, Zdravka ; Tvrtković, Tamara Prodesse et delectare in teaching Latin – a new approach based on old foundations / Prodesse et delectare u nastavi latinskog jezika i književnosti – novi pristup na starim temeljima // Kroatologija, 7 (2016), 1; 75-90

Martinić-Jerčić, Zdravka ; Tvrtković, Tamara

Prodesse et delectare u nastavi latinskog jezika i književnosti – novi pristup na starim temeljima

U radu autorice najprije iznose suvremene trendove u nastavi i objašnjavaju kako pojmovi kao korelacijska, projektna i timska nastava funkcioniraju u teoriji, a zatim i u praksi s posebnim osvrtom na nastavu latinskog jezika. Na primjeru nastavne metodičke jedinice „Antički žanrovi u suvremenom kontekstu“, odabrani žanrovi antičke književnosti stavljaju se u suvremeni kontekst i na taj način se učeniku pruža prilika da stekne uvid u kontinuitet zapadno-europske baštine od antike do danas i potiče ga se da i sam počne razmišljati o povezanosti antičkog i suvremenog svijeta. Ujedno se ova metodička jedinica stavlja u korelaciju s gradivom koje se obrađuje na satima drugih predmeta (npr. hrvatskog jezika, povijesti, grčkog jezika, a moguće je i uspostaviti veze i s likovnom i glazbenom umjetnošću, etikom i sl.).

korelacijska nastava ; nastava latinskog jezika ; antički žanrovi u suvremenom kontekstu

Prodesse et delectare in teaching Latin – a new approach based on old foundations

correlation principle teaching ; teaching Latin ; ancient genres in a contemporary context