Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Second language acquisition (Section 11 of Chapter I – English language by R. A. Cloutier, A. Auer, R. Święciński, P. Wallage, G. Dreschler, B. Gyuris, K. Allan, M. Kerby, L. Anderwald, A. Kautzsch, M. Miličević, T. Kraš, E. J. Erling, C. Schekulin, V. Thir, B. Seidlhofer, H. Widdowson, C. Taylor and C. Harrison) (CROSBI ID 233428)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Miličević, Maja ; Kraš, Tihana Second language acquisition (Section 11 of Chapter I – English language by R. A. Cloutier, A. Auer, R. Święciński, P. Wallage, G. Dreschler, B. Gyuris, K. Allan, M. Kerby, L. Anderwald, A. Kautzsch, M. Miličević, T. Kraš, E. J. Erling, C. Schekul // The year's work in English studies, 95 (2016), 1; 98-130. doi: 10.1093/ywes/maw018

Podaci o odgovornosti

Miličević, Maja ; Kraš, Tihana

engleski

Second language acquisition (Section 11 of Chapter I – English language by R. A. Cloutier, A. Auer, R. Święciński, P. Wallage, G. Dreschler, B. Gyuris, K. Allan, M. Kerby, L. Anderwald, A. Kautzsch, M. Miličević, T. Kraš, E. J. Erling, C. Schekulin, V. Thir, B. Seidlhofer, H. Widdowson, C. Taylor and C. Harrison)

Rad sadrži pregled najznačajnijih publikacija na području usvajanja engleskoga kao drugoga jezika u 2014. godini. U njega su uključeni radovi koji ispituju znanje ili obradu svih razina međujezika, od fonologije do pragmatike, radovi koji proučavaju kontekst usvajanja drugoga jezika ili individualne razlike u usvajanju drugoga jezika, radovi zasnovani na korpusnim istraživanjima i neki opći radovi. Obuhvaćena istraživanja provedena su u različitim teorijskim okvirima i primjenom različitih metodologija istraživanja usvajanja drugoga jezika.

English language ; second language acquisition ; second language processing ; interlanguage ; phonology ; vocabulary ; morphosyntax ; pragmatics ; individual differences ; learning context

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95 (1)

2016.

98-130

objavljeno

0084-4144

1471-6801

10.1093/ywes/maw018

Povezanost rada

Filologija

Poveznice
Indeksiranost