Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Netradicionalni marketing: e-marketing i gerila marketing (CROSBI ID 642164)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dukić, Gordana Netradicionalni marketing: e-marketing i gerila marketing // Knjiga sažetaka 20. seminara Arhivi, Knjižnice, Muzeji: Mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture. Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2016. str. 30-30

Podaci o odgovornosti

Dukić, Gordana

hrvatski

Netradicionalni marketing: e-marketing i gerila marketing

Uspjeh tvrtki i organizacija u značajnoj je mjeri rezultat njihove fokusiranosti na klijente, odnosno pravilnog upravljanja marketingom. Marketing je potreban svim organizacijama, neovisno o njihovoj veličini, odnosu prema profitu i području djelovanja. Resursi knjižnica, arhiva i muzeja, kao javnih i neprofitnih ustanova, često su ograničeni. Zbog toga takve ustanove, osim tradicionalnog, trebaju koristiti i netradicionalni marketing. Kao važni oblici netradicionalnog marketinga mogu se izdvojiti e-marketing i gerila marketing. E-marketing predstavlja ostvarivanje marketinških ciljeva uz primjenu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Važnost e-marketinga posebno dolazi do izražaja u digitalnom okruženju. Neke su od prednosti e-marketinga: smanjenje troškova poslovanja, brže informiranje javnosti o organizaciji te uslugama i proizvodima koje nudi, veća prisutnost i prepoznatljivost ustanove, mogućnost ciljanog djelovanja prema željenim skupinama, preciznije mjerenja učinaka provedenih marketinških aktivnosti, pojednostavljivanje procesa narudžbe i obrade zahtjeva klijenata, poboljšana komunikacija s klijentima uz olakšano dobivanje povratne informacije te učinkovitije planiranje i provođenje marketinških strategija. Najveće su prepreke uvođenju e-marketinga manjak kvalificiranog IT kadra, nezadovoljavajuća tehnološka opremljenost i nedostatak odgovarajuće mrežne infrastrukture. Gerila marketing obuhvaća niz nekonvencionalnih metoda oglašavanja kojima se uz minimalne troškove nastoje ostvariti maksimalni rezultati. Cilj je gerila marketinga iznenaditi potencijalnog klijenta kako bi se privukla njegova pozornost i potaklo ga se da dalje prenosi primljenu informaciju. Gerila marketing karakteriziraju napadnost, pamtljivost, fleksibilnost, kreativnost, interaktivnost i raznolikost sredstava koje koristi kako bi prenio marketinšku poruku. No, gerila marketing može biti previše provokativan i izazvati negativan učinak pa zbog toga informacijske ustanove moraju pronaći adekvatnu mjeru u njegovom korištenju. Na popularnost gerila marketinga značajno je utjecao razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija, a poglavito internet, omogućavajući ravnopravniji odnos tvrtki i organizacija koje se nadmeću za naklonost klijenata. U digitalnom okruženju njihova uspješnost počinje presudno ovisiti o inovativnosti i spremnosti na prihvaćanje promjena u marketinškom djelovanju.

netradicionalni marketing ; e-marketing ; gerila marketing ; informacijske ustanove

nije evidentirano

engleski

Non-Traditional Marketing: E-Marketing and Guerrilla Marketing

nije evidentirano

non-traditional marketing ; e-marketing ; guerrilla marketing ; information institutions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-30.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 20. seminara Arhivi, Knjižnice, Muzeji: Mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture

Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo

Podaci o skupu

20 seminar Arhivi, knjižnice, muzeji mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture

pozvano predavanje

23.11.2016-26.11.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti