Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu (CROSBI ID 642371)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Tomaš, Suzana ; Mladenovski, Antonela Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gzibara, Senka et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 291-300

Podaci o odgovornosti

Tomaš, Suzana ; Mladenovski, Antonela

hrvatski

Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu

Obrazovanje dvadeset i prvog stoljeća nezamislivo je bez implementacije informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavni proces. Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije omogućuje pojedincima stjecanje znanja i vještina u vrijeme i na mjestu prilagođenom osobnim potrebama uz dostupnost svih obrazovnih materijala. Učitelji, koji imaju pozitivne stavove prema informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji te svoje poučavanje temelje na konstruktivističkoj pedagogiji omogućavaju učenicima suradničko učenje, razvijaju kritičko razmišljanje, interaktivnost, umreženost, kreativnost i prilagodljivost. Prosječnom učeniku internet, mobilni telefon, neposredna razmjena internetskih poruka predstavlja sastavni dio života. Takav učenik traži nove metode, tehnike, alate kao i novi pristup u procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja. Stoga, obrazovanje podrazumijeva raspodjelu informacija (nastavnih sadržaja) putem različitih uređaja i sklopova iz domena računalne tehnologije, koja obuhvaća hardware, software, računalne mreže i medije za prikupljanje, skladištenje i pohranu, obradu i prijenos podataka. S tim u vezi, u ovome radu prikazani su rezultati stavova učitelja razredne nastave o primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu. Za potrebe ovoga istraživanja sastavljen je online upitnik te proveden sa 101 učiteljem razredne nastave. Analizom rezultata je utvrđeno da učitelji imaju pozitivne stavove prema primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije te da njeno uvođenje u nastavni proces pridonosi kvaliteti poučavanja. Učitelji smatraju da informacijske i komunikacijska tehnologija uključuje čimbenike poput globalnog pristupa, nižih troškova, povećanja brzine dostupnosti obrazovnih sadržaja, veću fleksibilnost. Osim toga zahtijeva odgovornost onoga koji primjenjuje, ali i onoga koji usvaja nastavne sadržaje.

učitelji ; informacijska i komunikacijska tehnologija ; nastavni proces

nije evidentirano

engleski

The implementation of information and communication technologies in education

nije evidentirano

information and communication technology ; teacher ; educational process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

291-300.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gzibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Nagy, Aniko

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-091-9

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija "Globalne i lokalne perspektive pedagogije"

predavanje

27.10.2016-28.10.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija