Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procjena potrebnih socioemocionalnih kompetencija i motivacije nastavnika u obrazovanju odraslih (CROSBI ID 642400)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Koludrović, Morana ; Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina Procjena potrebnih socioemocionalnih kompetencija i motivacije nastavnika u obrazovanju odraslih // Zbornik radova znanstveno-stručnog kolokvija Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 143-160

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana ; Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina

hrvatski

Procjena potrebnih socioemocionalnih kompetencija i motivacije nastavnika u obrazovanju odraslih

U radu su prezentirane neke teorijske spoznaje o kompetencijama nastavnika u obrazovanju odraslih te ključne ideje nekih dokumenata koji se odnose na obrazovanje odraslih u hrvatskom i europskom kontekstu. Također, predstavljeni su rezultati istraživanja provedenog s ciljem ispitivanja mišljenja voditelja obrazovnih programa za odrasle o potrebnim kompetencijama njihovih nastavnika, s posebnim naglaskom na socio- emocionalne kompetencije i motivaciju. Rezultati prezentirani u ovom radu dobiveni su analizom dijela podataka prikupljenih istraživanjem provedenim u sklopu projekta Europskog socijalnog fonda Izrada standarda zanimanja i standarda kvalifikacije stručnjaka za obrazovanje odraslih. Sudjelovao je 201 sudionik, voditelj organizacije ili programa za obrazovanje odraslih iz različitih organizacija, a primijenjen je instrument koji se sastojao od općih podataka, skale potrebne razine socio-emocionalnih kompetencija za nastavnika u obrazovanju odraslih te jednog zatvorenog pitanja kojim je procijenjena potrebna razina motivacije za nastavnike u obrazovanju odraslih, a koje se konceptualno temelji na teoriji samodeterminacije. Rezultati su pokazali da gotovo polovina uzorka voditelja smatra potrebnom najvišu razinu motivacije za nastavnike u obrazovanju odraslih, a koja se odnosi na razvijene sposobnosti samostalnog učenja korištenjem različitih medija te samostalno organiziranje, upravljanje i vrednovanje učenja. Kada je o socio- emocionalnim kompetencijama riječ, sudionici su najpotrebnijim procijenili uvažavanje prava, dostojanstva i slobode izbora svakog polaznika, moralnost/etičnost nastavnika, emocionalnu kontrolu te uvjeravanje i utjecanje na polaznike. Dobiveni rezultati sugeriraju da voditelji organizacija koje se bave obrazovanjem odraslih ili voditelji programa cjeloživotnog učenja u tim organizacijama prepoznaju važnost autonomne motivacije nastavnika i odgovarajućih socio-emocionalnih kompetencija što bi, u praktičnom smislu, trebalo značiti i optimalnu selekciju nastavnika za obrazovanje odraslih, kao i njihovo poticanje na usavršavanje ključnih kompetencija za kvalitetu nastavnog procesa u obrazovanju odraslih.

motivacija ; obrazovanje odraslih ; socio-emocionalne kompetencije ; voditelji

nije evidentirano

engleski

Assessment of socio-emotional competencies and motivation of teachers in adult education

nije evidentirano

motivation ; adult education ; socio-emotional competencie ; leaders

nije evidentirano

Podaci o prilogu

143-160.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova znanstveno-stručnog kolokvija Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj

Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-352-003-2

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni kolokvij Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj

predavanje

21.01.2016-22.01.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija