Uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada (CROSBI ID 408227)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ordanić, Renata
Prskalo, Ivan ; Kunješić, Mateja
hrvatski
Uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada
Tema ovog diplomskog rada je uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada. Važnu ulogu u procesu praćenja i provjeravanja, kao i vrednovanja rada ima učitelj, bez njega cijeli proces nije moguć. Učitelj mora prilagoditi nastavni sadržaj učenikovim mogućnostima i potrebama, treba motivirati učenika, osvijestiti učenika o ciljevima i zadacima nastavnog procesa. Kako bi sve to bilo moguće potrebno je znanje terminologije metodike tjelesne i zdravstvene kulture kao i posebne kompetencije. Također, učenik je, kao i učitelj, subjekt nastavnog procesa i njegova uloga je značajna te ga se treba aktivno uključiti u nastavni proces. Što je učenik više motiviran i uključen u nastavu time postiže bolje rezultate, a samim time učitelj osposobljava učenika za samoocjenjivanje kako bi učenik mogao uvidjeti efekte svoga rada i napretka, stvarati navike zdravog života, svakodnevnog tjelesnog vježbanja i dr. S obzirom da je učenik subjekt nastavnog procesa, cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko su učenici uključeni i koja im je uloga u procesu praćenja i vrednovanja rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi te koliko učitelji/učiteljice poznaju terminologiju koja je potrebna za praćenje i vrednovanje. U istraživanju je sudjelovalo 88 ispitanika, odnosno 45 učitelja/učiteljica osnovnih škola grada Zagreba koji su ispunili anketni upitnik na papiru i 43 učitelja/učiteljice diljem Republike Hrvatske koji su ispunjavali anketni upitnik putem aplikacije Google forms preko interneta. Istraživanje je provedeno u razdoblju od 30. svibnja 2016. do 16. lipnja 2016. godine. U prvom dijelu diplomskog rada iznose se teorijska obilježja praćenja i vrednovanja rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, a u drugom dijelu iznosi se metodologija provedenog istraživanja. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da su učenici uključeni u proces praćenja i vrednovanja rada, da su motivirani i jasno su vidljivi odgojni učinci rada, te da učiteljice nisu pokazale dobro znanje iz terminologije metodike tjelesne i zdravstvene kulture.
uloga učenika; učitelj; praćenje i vrednovanje rada; tjelesna i zdravstvena kultura
nije evidentirano
engleski
The role of students in the monitoring and evaluation of work
nije evidentirano
a student's role; teacher; monitoring and evaluation of work; physical education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
09.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb