Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenici s teškoćama u školi (CROSBI ID 642662)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dragojević, Davorka ; Šenjug Užarević, Vedrana ; Wagner Jakab, Ana ; Učenici s teškoćama u školi // Koraci za budućnost bez nasilja- Nasilje i mladi / / Janković, Suzana ; Lazarević Rukavina, Ines ; Sorta-Bilajac Turina, Iva et al. (ur.). Opatija: Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2014

Podaci o odgovornosti

Dragojević, Davorka ; Šenjug Užarević, Vedrana ; Wagner Jakab, Ana ;

hrvatski

Učenici s teškoćama u školi

Govoreći o djeci s teškoćama, društvo je kroz godine mijenjalo svoje stajalište ; od potpunog odbacivanja, preko ambivalentnosti, pa sve do prihvaćanja iz kojega je potekla ideja integracije. Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovan sustav odgoja i obrazovanja svakako je predstavljala velik korak u ostvarivanju njihovih prava, no na žalost, zbog predrasuda i pogrešnih stavova okoline, učenici s teškoćama u razvoju nerijetko su izloženi nasilju u školi. Polazeći od koncepta ljudskih prava i prava djece, tolerancija je u današnje vrijeme prihvaćena kao temeljna ljudska vrijednost, vrlina kojoj današnje društvo teži, a razvijanje tolerancije neizostavna je komponenta u razvoju djeteta. Učenje tolerancije od najranije dobi rezultirat će formiranjem pozitivnih stavova prema drugima. Poticanjem tolerancije kod djece osnovnoškolske dobi povećava se razvoj empatije prema drugima, a učenicima s teškoćama u razvoju pruža mogućnost da kroz odrastanje i učenje uz svoje vršnjake „prosječne populacije“ izgrade samopouzdanje ali i ostvare maksimum svojih potencijala. Cilj ovog rada je kroz pregled istraživanja prikazati položaj učenika s teškoćama u razvoju integriranim u redovnim osnovnim školama, kao i prikazati modele učenja tolerancije za učenike osnovnoškolske dobi. Ključne riječi: Učenici s teškoćama u razvoju, tolerancija, nasilje.

Učenici s teškoćama u razvoju; tolerancija; nasilje.

nije evidentirano

engleski

STUDENTS WITH DISABILITIES IN SCHOOL

nije evidentirano

Students with disabilities; tolerance; violence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Koraci za budućnost bez nasilja- Nasilje i mladi

/ Janković, Suzana ; Lazarević Rukavina, Ines ; Sorta-Bilajac Turina, Iva ; Karlović, Marija

Opatija: Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

2. Simpozij KORACI ZA BUDUĆNOST BEZ NASILJA "Nasilje i mladi"

poster

20.11.2014-20.11.2014

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija