Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom (CROSBI ID 233762)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Salaj, Ivona Education policy implementation from the perspective of pupils and students with disabilities / Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp. Ed. 3; 255-272. doi: 10.15516/cje.v19i0.2696

Podaci o odgovornosti

Salaj, Ivona

hrvatski

Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom

Cilj je ovoga rada istražiti poglede učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom o njihovoj ulozi u provedbi obrazovne politike prema djeci s teškoćama i studentima s invaliditetom. U ovom se istraživanju za analizu uloge učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom u provedbi obrazovne politike primijenila Kontekstualna teorija interakcija (Contextual Interaction Theory) utemeljitelja Hansa Bressersa. Osnovna je pretpostavka Kontekstualne teorije da je politika proces koji se temelji na pregovaranju i sudjelovanju različitih društvenih skupina i organizacija, odnosno interakcija različitih aktera. Stoga su podatci prikupljeni fokus grupnim intervjuom. Provedeno je osam fokus grupa, u razdobju od siječnja 2014. do prosinca 2015. godine, kojima je obuhvaćeno 45 sudionika (učenika s teškoćama u razvoju završnih razreda srednjih škola i studenata s invaliditetom). Negativna percepcija invaliditeta, nedostatno znanje za zagovaranje potreba, neuvažavanje korisničke perspektive i slabo uključivanje korisnika u proces provedbe obrazovne politike prepreke su većem sudjelovanju učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u provedbi obrazovne politike.

invaliditet ; kontekstualna teorija interakcija ; provedba politike ; uloga aktera

nije evidentirano

engleski

Education policy implementation from the perspective of pupils and students with disabilities

Cilj je ovoga rada istražiti poglede učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom o njihovoj ulozi u provedbi obrazovne politike prema djeci s teškoćama i studentima s invaliditetom. U ovom se istraživanju za analizu uloge učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom u provedbi obrazovne politike primijenila Kontekstualna teorija interakcija (Contextual Interaction Theory) utemeljitelja Hansa Bressersa. Osnovna je pretpostavka Kontekstualne teorije da je politika proces koji se temelji na pregovaranju i sudjelovanju različitih društvenih skupina i organizacija, odnosno interakcija različitih aktera. Stoga su podatci prikupljeni fokus grupnim intervjuom. Provedeno je osam fokus grupa, u razdobju od siječnja 2014. do prosinca 2015. godine, kojima je obuhvaćeno 45 sudionika (učenika s teškoćama u razvoju završnih razreda srednjih škola i studenata s invaliditetom). Negativna percepcija invaliditeta, nedostatno znanje za zagovaranje potreba, neuvažavanje korisničke perspektive i slabo uključivanje korisnika u proces provedbe obrazovne politike prepreke su većem sudjelovanju učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u provedbi obrazovne politike.

Contextual Interaction Theory ; disability ; policy implementation ; stakeholders' role

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (Sp. Ed. 3)

2017.

255-272

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v19i0.2696

Povezanost rada




Pedagogija, Politologija, Socijalne djelatnosti

Poveznice
Indeksiranost