GERILA PRISTUP IMPLEMENTACIJI CRM 2.0 KONCEPTA (CROSBI ID 233794)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dukić, Branimir ; Besten, Marija ; Dukić, Stojanka
hrvatski
GERILA PRISTUP IMPLEMENTACIJI CRM 2.0 KONCEPTA
Društvene mreže predstavljaju svojevrsne virtualne trgove, odnosno tržnice na kojima se odvija suvremen društveni i ekonomski život. Kao točka dodira između ponude i potražnje u virtualnom okruženju, društvene mreže su pogodne za implementaciju kolaborativnog dijela sustava za upravljanje odnosima s potrošačima, a kroz to postaju i temelj za izgradnju suvremenih integralnih sustava za upravljanje odnosima s potrošačima. No, virtualne društvene mreže obuhvaćaju velik broj sastavnica koje okupljaju ogroman broj ljudi i koje djeluju bez vremenskog i prostornog ograničenja. Da bi se razriješio problem složenosti holističkog pristupa implementaciji upravljanja odnosima s potrošačima na virtualnim društvenim mrežama, kao racionalna alternativa nameće se „gerila“ pristup rješavanju ovog problema. Radi kvalitetnijeg rješavanja ovog problema istraženo je što je to marketing odnosa, odnosno koncept upravljanja odnosima s potrošačima, te su sagledana načela njegovog djelovanja. Također, istražen je koncept Web-a 2.0, te mjesto i uloga društvenih mreža u njemu, kao i njihova popularnost. Konačno, anketiranjem je istraženo sudjelovanje ispitanika u društvenim mrežama, njihova mišljenja o potencijalima društvenih mreža, te temeljem toga predložena su načela „gerila“ pristupa implementaciji koncepta CRM-a 2.0. Ona podrazumijevaju prije svega akceptiranje koncepta CRM-a 2.0 zbog njegove sveobuhvatnosti i važnosti, ali i koncentraciju prilikom implementacije na najpopularnije društvene mreže među ispitanicima.
Marketing; marketing odnosa; CRM 2.0; Gerila; Web 2.0; društvene mreže
nije evidentirano
engleski
GUERRILLA APPROACH TO IMPLEMENTING CRM 2.0 CONCEPT
nije evidentirano
Marketing; Relationship marketing; CRM 2.0; social networks
nije evidentirano