MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA (CROSBI ID 233795)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dukić, Branimir ; Dukić, Stojanka ; Ević, Blaženka
hrvatski
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA
U današnjim se uvjetima poslovanja humanitarne organizacije ponašaju kao svojevrsne marketinške agencije, odnosno kao posrednici između potrebitih i izvora humanitarne pomoći. S obzirom na važnost marketinga u djelovanju humanitarnih organizacija, humanitarne organizacije trebaju poslovati na načelima marketinške filozofije, pa kauzalno iz toga proizlazi kako je uspješnost njihovog poslovanja u korelaciji s uspješnosti realizacije marketinga. Mjerila uspješnosti marketinga gospodarskih subjekata nisu dostatna za mjerenje uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija. Dok se od gospodarskih subjekata očekuje efikasno – profitabilno poslovanje, od humanitarnih se organizacija očekuje da primarno budu efektivne i da zadovolje određene društvene potrebe. U tom smislu potrebno definirati uopćeni model ocjene uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija.
Marketing; humanitarne organizacije; efikasnost i efektivnost poslovanja; uspješnost marketinga; kvantitativna i kvalitativna mjerila
nije evidentirano
engleski
A MODEL OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT FOR HUMANITARIAN ORGANIZATIONS
nije evidentirano
marketing; humanitarian organizations; the efficiency and effectiveness of operations; marketing performance; quantitative and qualitative benchmarks
nije evidentirano