Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA (CROSBI ID 233795)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dukić, Branimir ; Dukić, Stojanka ; Ević, Blaženka MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA // Poslovni konsultant, 8 (2016), 56; 44-56

Podaci o odgovornosti

Dukić, Branimir ; Dukić, Stojanka ; Ević, Blaženka

hrvatski

MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA

U današnjim se uvjetima poslovanja humanitarne organizacije ponašaju kao svojevrsne marketinške agencije, odnosno kao posrednici između potrebitih i izvora humanitarne pomoći. S obzirom na važnost marketinga u djelovanju humanitarnih organizacija, humanitarne organizacije trebaju poslovati na načelima marketinške filozofije, pa kauzalno iz toga proizlazi kako je uspješnost njihovog poslovanja u korelaciji s uspješnosti realizacije marketinga. Mjerila uspješnosti marketinga gospodarskih subjekata nisu dostatna za mjerenje uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija. Dok se od gospodarskih subjekata očekuje efikasno – profitabilno poslovanje, od humanitarnih se organizacija očekuje da primarno budu efektivne i da zadovolje određene društvene potrebe. U tom smislu potrebno definirati uopćeni model ocjene uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija.

Marketing; humanitarne organizacije; efikasnost i efektivnost poslovanja; uspješnost marketinga; kvantitativna i kvalitativna mjerila

nije evidentirano

engleski

A MODEL OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT FOR HUMANITARIAN ORGANIZATIONS

nije evidentirano

marketing; humanitarian organizations; the efficiency and effectiveness of operations; marketing performance; quantitative and qualitative benchmarks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (56)

2016.

44-56

objavljeno

1986-5538

2303-4300

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice