Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice (CROSBI ID 408310)

Ocjenski rad | diplomski rad

Komnenović, Irena Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Komnenović, Irena

Jelenc, Lara

hrvatski

Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice

Glavni zadatak e-uprave je biti na usluzi građanima kroz poslovanje usmjereno na elektroničke javne usluge uz informacije dostupne u javnom sektoru. Suvremena vlada digitalnog doba svake države omogućava korištenje elektroničkih usluga u širokoj lepezi pružanja javnih usluga na brži, učinkovitiji i ekonomičniji način. Od lipnja 2014. sustav e-građani kojeg je postavila Vlada Republike Hrvatske neprestano se širi i ima sve više korisnika. Cilj ovog diplomskog rada je utvrditi informiranost stanovnika grada Rijeke i njihovo zadovoljstvo uslugom e-matice u sustavu e-građani.Za potrebe istraživanja ovog diplomskog rada postavljen je on-line anketni upitnik kojim su putem aplikacije Google forms prikupljani odgovori.

istraživanje tržišta; anketni upitnik; javna uprava; e-usluge; e matice

nije evidentirano

engleski

Research on awareness and satisfaction with the service e-matice

nije evidentirano

market research; questionnaire; public administration; e-services; e nuts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

18.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija