Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice (CROSBI ID 408310)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Komnenović, Irena
Jelenc, Lara
hrvatski
Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice
Glavni zadatak e-uprave je biti na usluzi građanima kroz poslovanje usmjereno na elektroničke javne usluge uz informacije dostupne u javnom sektoru. Suvremena vlada digitalnog doba svake države omogućava korištenje elektroničkih usluga u širokoj lepezi pružanja javnih usluga na brži, učinkovitiji i ekonomičniji način. Od lipnja 2014. sustav e-građani kojeg je postavila Vlada Republike Hrvatske neprestano se širi i ima sve više korisnika. Cilj ovog diplomskog rada je utvrditi informiranost stanovnika grada Rijeke i njihovo zadovoljstvo uslugom e-matice u sustavu e-građani.Za potrebe istraživanja ovog diplomskog rada postavljen je on-line anketni upitnik kojim su putem aplikacije Google forms prikupljani odgovori.
istraživanje tržišta; anketni upitnik; javna uprava; e-usluge; e matice
nije evidentirano
engleski
Research on awareness and satisfaction with the service e-matice
nije evidentirano
market research; questionnaire; public administration; e-services; e nuts
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
18.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka