Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije (CROSBI ID 408314)

Ocjenski rad | diplomski rad

Veličan, Mia Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Veličan, Mia

Jelenc, Lara

hrvatski

Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije

Ovim radom se ukazuje na mogućnost primjene virusnog marketinga kao medija promocije. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije marketing poprima sve veće razmjere. Početak 20-tog stoljeća televizija, radio i novine predstavljaju najdominantnije medije u svrsi promocije i marketinga, ali bez obzira na njihovu dominantnost pokazivali su određene manjkavosti. Ti nedostatci su otklonjeni pojavom interneta kao novog medija promocije. Od samog početka razvoja virusnog marketinga sredinom 90-ih godina prošlog stoljeća promocijske aktivnosti na internetu pružile su nove mogućnosti poduzećima. Kroz primjer virusne kampanje Udruge Roda pod nazivom Prekinimo šutnju dobiti ćemo odgovor kako neprofitne organizacije mogu iskoristiti potencijale društvenih mreža i virusnog marketinga.

virusni marketing; promocija; društvene mreže; platforme virusnog marketinga; neprofitne organizacije

nije evidentirano

engleski

Characteristics of viral marketing as a media promotion

nije evidentirano

viral marketing; promotion; social networks; viral marketing platform; non-profit organizations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

26.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija