Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije (CROSBI ID 408314)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Veličan, Mia
Jelenc, Lara
hrvatski
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
Ovim radom se ukazuje na mogućnost primjene virusnog marketinga kao medija promocije. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije marketing poprima sve veće razmjere. Početak 20-tog stoljeća televizija, radio i novine predstavljaju najdominantnije medije u svrsi promocije i marketinga, ali bez obzira na njihovu dominantnost pokazivali su određene manjkavosti. Ti nedostatci su otklonjeni pojavom interneta kao novog medija promocije. Od samog početka razvoja virusnog marketinga sredinom 90-ih godina prošlog stoljeća promocijske aktivnosti na internetu pružile su nove mogućnosti poduzećima. Kroz primjer virusne kampanje Udruge Roda pod nazivom Prekinimo šutnju dobiti ćemo odgovor kako neprofitne organizacije mogu iskoristiti potencijale društvenih mreža i virusnog marketinga.
virusni marketing; promocija; društvene mreže; platforme virusnog marketinga; neprofitne organizacije
nije evidentirano
engleski
Characteristics of viral marketing as a media promotion
nije evidentirano
viral marketing; promotion; social networks; viral marketing platform; non-profit organizations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka