Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane (CROSBI ID 408400)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurić, Zlatka
Dlačić, Jasmina
Ribarić, Iva
hrvatski
Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane
Tema ovog diplomskog rada odnosi se na istraživanje kupovine u franšiznim restoranima brze prehrane. Istražvanjem se nastojala ispitati povezanost domaćih i stranih franšiznih restorana brze prehrane, osobnih karakteristika potrošača te kupovina domaćih i stranih proizvoda. Nastojalo se utvrditi da li i u kolikoj mjeri osobne karakteristike potrošača, razina njihove uključenosti i osviještenosti utječu na njihovu odluku o kupovini. Predmet ovog istraživanja bili su franšizni restorani brze prehrane te analiza utjecaja odnosno čimbenika koji potiču kupovinu od strane potrošača. Istraživanje se provelo putem anketnog upitnika za čiju se izradu i provedbu koristilo više znanstvenih metoda. Rezultati istraživanja doveli su do definiranja zaključka. Zaključak ovog istraživačkog rada pokazao je kako osobne karakteristike potrošača statistički bitno doprinose objašnjenju kupovine potrošača u restoranima brze prehrane. Osim osobnih karakteristika, jednako bitan i statistički značajan je pojam uključenosti i osviještenosti potrošača prilikom kupovine u franšiznim restoranima isto kao i odnos prema stranim i domaći proizvodima.
Franšizni restorani brze prehrane; Domaći restorani brze prehrane; Osobne karakteristike potrošača; Razina uključenosti; Razina osviještenosti
nije evidentirano
engleski
Buying patterns in franshed fast food
nije evidentirano
Personal characteristics of consumers; Level of involvement; Level of awareness; Domestic fast food restauranst; Franchise fast food restaurant
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
27.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka