Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (CROSBI ID 408401)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šorli, Denis Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Šorli, Denis

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba

U ovom radu objekt istraživanja je HNK Rijeka te poslovni subjekti koji su povezani kroz službeno sponzorstvo. Sportski marketing kako je navedeno dalje u radu, sastoji se od više dijelova, a to su: sponzorstva, prodaja TV prava, "merchandise" - prodaja fan artikala, "ticketing" - prodaja ulaznica i paketa, "membership" - prodaja članstva i lojalnosti, licenciranje i licencni prozivodi te prihodi ostvareni na dan utakmice. Metoda istraživanja koja se u radu koristi za istraživanje dva istraživačka pitanja je metoda intervjua, a ispitanici su direktori poslovnih subjekata koji su ujedno i službeni sponzori HNK Rijeka. Cilj ovog rada je objasniti važnost spajanja poslovnih subjekata kroz sponzorstvo. Oba istraživačka pitanja su nakon istraživačkog dijela rada dokazana odnosno potvrđuju da poslovni subjekti znaju važnost i funkciju sponzorstva, te da u samo sponzorstvo ulaze s jasno definiranim ciljem. Istraživačka pitanja glase: " Shvaćaju li poslovni subjekti koji su ujedno i službeni sponzori nogometnih klubova samu važnost i funkciju sponzorstva?", te drugo istraživačko pitanje: "Koje poslovne ciljeve pokušavaju sponzori postići kroz sponzorstvo nogometnog kluba, komunikacijske, marketinške, prodajne, vezane na društvenu odgovornost ili ciljeve internog marketinga?". Zaključak je kako je trenutno stanje u hrvatskom nogometu loše, a takvo je stanje posljedica više faktora i razloga, kasnije spomenutih u radu, ali također postoje rješenja za poboljšanje takve trenutne situacije.

Sport; Marketing; Sportski marketing; Sponzorstvo; Službeni sponzor; HNK Rijeka

nije evidentirano

engleski

Sponsorship as a part of sports marketing - the case study of a football club

nije evidentirano

Sport; Marketing; Sports marketing; Sponsorship; Official Sponsor

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija