Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača (CROSBI ID 408402)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petrović, Marko Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača / Dlačić, Jasmina (mentor); Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Petrović, Marko

Dlačić, Jasmina

Ribarić, Iva

hrvatski

Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača

Ovaj diplomski rad se bavi proučavanjem i istraživanjem percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se postoji li povezanost između percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se kako potrošači percipiraju trgovački centar koji posjećuju te smatraju li potrošači da trgovački centri i sadržaj koji se nudi u njima utječu na ukupnu razinu kvalitete života potrošača koji posjećuju trgovačke centre. Istraživanje diplomskog rada je provedeno na području grada Rijeke u dva trgovačka centra Tower centar Rijeka i Zapadni trgovački centar. Za provedbu istraživanja korištena je metoda anketnog upitnika. Prikupljeni podaci su statistički obrađeni te se iz dobivenih rezultata zaključuje da postoji povezanost između potrošačeve percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života potrošača. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je postojeća povezanost između percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života pozitivnog karaktera. Ispitani potrošači smatraju da je trgovački centar koristan i da povoljno utječe na ukupnu kvalitetu života

Percepcija trgovačkog centra; Kvaliteta života; Subjektivno blagostanje; Percipirani utjecaj proizvoda na kvalitetu života; Blagostanje potrošača

nije evidentirano

engleski

The research on the perception of shopping centres and consumers quality of life

nije evidentirano

The perception of the shopping center; Quality of life; Subjective well-being; Perceived impact of the product's quality of life; Well-being of consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija