Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača (CROSBI ID 408402)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petrović, Marko
Dlačić, Jasmina
Ribarić, Iva
hrvatski
Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača
Ovaj diplomski rad se bavi proučavanjem i istraživanjem percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se postoji li povezanost između percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se kako potrošači percipiraju trgovački centar koji posjećuju te smatraju li potrošači da trgovački centri i sadržaj koji se nudi u njima utječu na ukupnu razinu kvalitete života potrošača koji posjećuju trgovačke centre. Istraživanje diplomskog rada je provedeno na području grada Rijeke u dva trgovačka centra Tower centar Rijeka i Zapadni trgovački centar. Za provedbu istraživanja korištena je metoda anketnog upitnika. Prikupljeni podaci su statistički obrađeni te se iz dobivenih rezultata zaključuje da postoji povezanost između potrošačeve percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života potrošača. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je postojeća povezanost između percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života pozitivnog karaktera. Ispitani potrošači smatraju da je trgovački centar koristan i da povoljno utječe na ukupnu kvalitetu života
Percepcija trgovačkog centra; Kvaliteta života; Subjektivno blagostanje; Percipirani utjecaj proizvoda na kvalitetu života; Blagostanje potrošača
nije evidentirano
engleski
The research on the perception of shopping centres and consumers quality of life
nije evidentirano
The perception of the shopping center; Quality of life; Subjective well-being; Perceived impact of the product's quality of life; Well-being of consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
27.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka