Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje (CROSBI ID 408405)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pilko Demirkiran, Kristina
Dlačić, Jasmina
Maričić, Sven
hrvatski
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
Postići uspjeh na tržištu i pritom ostvariti dobit, cilj je svakog poslovnog subjekta. Promjene na tržištu događaju se brže nego ikad, od znanstvenih do promjena u vrijednostima i percepcijama. Tehnološke inovacije primjenjuju se u svim sferama života, a kupci su postali sve zahtjevniji i informiraniji. Inovativni proizvodi postali su ključ poslovanja i napretka, želje kupaca pokušavaju se ispuniti u potpunosti, a tržište poslovne potrošnje zahtjeva studioznost prilikom donošenja strateških odluka i sklapanja poslova. Poslovnim subjektima željnim uspjeha, nije dovoljno imati inovativni proizvod. Znati analizirati, donijeti pravu marketinšku strategiju i primijeniti istu na tržištu poslovne potrošnje koje poštuje propisane zakone, ali neizbježan je ljudski faktor, znači uspjeti. Razumijevanjem i implementiranjem strategije pozicioniranja teži se postati prvi izbor kupaca, što u konačni donosi komercijalni uspjeh i dobit. Na temelju empirijskog istraživanja koja su provedena, došlo se do rezultata koji pokazuju zakonitosti prilikom pozicioniranja inovativnog proizvoda na tržište poslovne potrošnje. Kupci su spremni podržati hrvatski proizvod s posebnom pažnjom na potrebe ekonomskog karaktera, gdje je glavna korist financijska uz neizostavni vremenski faktor. Uz posebice kvalitetne postprodajne usluge hrvatski poslovni subjekt može si osigurati kvalitetno pozicioniranje proizvoda prvog izbora na tržištu. Dobiveni parametri, karakteristike i vrijednosti koje odgovorne osobe u poslovnim subjektima smatraju neophodnima za pozicioniranje inovativnog proizvoda kao prvog izbora prilikom kupnje, primjenjivi su uz određene preinake i na drugim proizvodima koji ne spadaju u skupinu inovativnih, a potrebno im je repozicioniranje.
Pozicioniranje; Repozicioniranje; Tržište poslovne potrošnje; Inovativni proizvod; Marketinška strategija
nije evidentirano
engleski
Innovative product positioning in B2B market
nije evidentirano
Positioning; Market business spending; Innovative product; Marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
118
28.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka