Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu (CROSBI ID 642926)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ninčević, Marjan ; Jurić Vukelić, Dunja Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije = International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy" : conference proceedings book / Jukić, Renata ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. et al. (ur.). Osijek, 2016. str. 190-196

Podaci o odgovornosti

Ninčević, Marjan ; Jurić Vukelić, Dunja

hrvatski

Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu

Rad je rezultat interesa autora za stvaranje i razvoj kvalitetnog visokog obrazovanja, koje bi učinkovito odgovorilo na nove potrebe i interese pojedinca, ali i društva u cjelini. Suvremeni obrazovni sustav zahtijeva kontinuirani razvoj nastavničkih kompetencija, ističući pritom ulogu komunikativnosti, informatičke pismenosti, samoprocjene kreativnosti i socijalne kompetencije, čega bi budući nastavnici već tijekom studija trebali biti svjesni, jer su pedagoške kompetencije, uz stručno usavršavanje i svijest o dogovornosti uloge nastavnika, jedan od temeljnih preduvjeta kvalitetnog obrazovanja kojemu je cilj učinkovito odgovoriti na nove potrebe i interese pojedinca i društva u cjelini. Znanstveni se doprinos očituje u prikazu i interpretaciji empirijskog istraživanja provedenog među studentima nastavničkih smjerova sa četiri sastavnice Sveučilišta u Zagrebu. Pored intrinzično motiviranih, studenti su u ovom istraživanju naveli i pragmatične razloge za upis nastavničkog smjera studija. Istraživanje doprinosi postojećim spoznajama u ovome području rezultatima koji ukazuju na informatičku pismenost i kreativnost kao najrazvijenije kompetencije budućih nastavnika, dok je socijalna kompetencija procijenjena područjem s najviše prostora za poboljšanje. Teškoće u budućem radu u obrazovnom sustavu anticipirane su u području održavanja discipline, poticanja želje za učenjem i komunikacije s roditeljima. Rezultati ovoga istraživanja impliciraju potrebu rada na razvoju pedagoških kompetencija studenata te implementaciju takvih sadržaja u postojeće studije.

pedagoške kompetencije ; pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Student Self-evaluation of Pedagogical Competences and Expected Difficulties in Future Work

nije evidentirano

pedagogical competences ; pedagogical-psychological-didactic and methodical education of teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

190-196.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije = International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy" : conference proceedings book

Jukić, Renata ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A.

Osijek:

978-953-314-091-9

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija "Globalne i lokalne perspektive pedagogije"

predavanje

27.10.2016-28.10.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija